sobota 6. května 2017

Blog hop Papero amo - NSD 2017


Po roce je tady svátek nás lepicích nadšenců a s ním i můj velice oblíbený blog hop, který začíná jak jinak na blogu Papero amo :-). 


DT CHALLENGE

To bylo tak... na začátku byly dvě skupiny. Jedna HARD a druhá SOFT. V té druhé byly podmínky stejné jako v první, ale čas byl jiný... byly to dvě hodiny místo jedné. Jenže najednou jsem v SOFT skupině zůstala sama s Valikou. A tak jsme se společně domluvily, že přeci nejsme žádné scrapové bábovky a za fyzických i duševních (a těch hlavně!) obětí tedy také vstoupíme do HARD skupinky. Předem jsem se nehodlala nijak stresovat, vždyť o nic nejde. V den D a před hodinou H jsem v rychlosti projela Pinterest, abych nasála nějakou inspiraci a nachystala dubnový PAGE kit Papero amo. Pak přišly podmínky a já se pustila do práce. Ani tehdy se naštěstí stres nedostavil a já jsem 7 min před koncem posílala stránku Aničce. Fotku jsem si předem netiskla, pouze jsem si jich pár vybrala. Po přečtení podmínek jsem si vytiskla na Selphy rozkvetlý strom. Tento layout není žádné veledílo, ale beru to tak, že jsem, v pro mě rekordním čase, vytvořila stránku, na kterou jsem schopná se dívat. A dodatečné úpravy jsem žádné neprovedla a ani neprovedu :-).

Zde jsou mé podmínky:
1. nieco priehladne - moze to byt vellum alebo kusok acetate die-cuts. cokolvek kupene alebo vystrihnute alebo vysekane na big shote ... 
2. kvietok - akakolvek podoba. okrem papierovych to moze byt vysek, peciatka, nakreslit ...
3. cokolvek z dielne paperoamo - vyber mame siroky. abeceda, peciatky, vyseky, PL karticka ....




MŮJ NEJOBLÍBENĚJŠÍ PA PRODUKT

Aktuálně je mým nejoblíbenějším produktem hned celá sada :-). A tou je narozeninová od naší Jani B., tady skoro čerstvá ukázka



5 NÁHODNÝCH VĚCÍ, KTERÉ O MNĚ NEVÍTE

1. Už 15 let pracuju v Pivovaru ZUBR, který byl celkem nedávno, na celorepublikové prestižní degustační soutěži PIVEX, vyhlášen pivovarem čtvrtstoletí.
2. Neumím vařit a vůbec mi to nevadí, protože vaření nesnáším.
3. Nesnáším tmu, ale to neznamená, že se jí bojím.
4. Letos oslavím 35. narozeniny, ale cítím se na 25 :D
5. Mám modrou Fabii, které říkám Evžen a předtím jsem 12 let měla červeného Favorita, kterému jsem říkala Květa.

SOUTĚŽ

Vytvoř komentář k tomuto příspěvku - odpověz na otázku... Kdo nebo co tě přivedl(o) ke scrapbookingu/project life/cardmakingu a co z toho je ti nejbližší?

Ze všech komentářů, které budou obsahovat odpověď na otázku, v pondělí vylosujeme výherce POUKÁZKY 300 Kč NA NÁKUP NA WWW.PAPEROAMO.CZ (celkem hrajeme o 3000 Kč na všech zastávkách!)

A teď už hopky na blog k Jani S., kde najdeš nejen layout z DT challenge, ale i další soutěžní otázku.

UPDATE!
Poukázku do eshopu www.paperoamo.cz vyhrává komentář s pořadovým číslem 16 - Tereza P.


Výherkyni moc gratuluji a vám všem ostatním děkuji za vaše komentáře. Bylo moc příjemné se o vás dozvědět zase něco nového :-).


48 komentářů:

  1. Ke scrapbookingu mě přivedla láska k razítkům a jejich tiskání ;) ...takže jsem začala tiskat, vybarvovat a věnovat se nejraději cardmakingu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ke scrapu mě přivedla náhoda a kurz v Mojí dílně :) nejbližší​ je mi project life :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hledala jsem pěkný způsob uchování fotografií a na Internetu narazila na Project Life. Nejbližší mi zůstává Project Life.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě ke scrapbooku přivedla tehdy jedna neznámá slečna, která pořádala dýchánky pro maminky v našem městě. Čím víc jsem se zajímala, tím více jsem potřebovala lepší papíry, zdobení atd, až jsem narazila na Project life a u toho už jsem zůstala, nádherné osobité zpracování vzpomínek :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ke scrapbookingu jsem se dostala při hledání washi pásek a překvapilo mě, že existuje tak krásný svět, o kterém jsem vždycky snila :-) A když se nám narodila dceruška, rozjelo se to v celé parádě, hlavně klasické stránky a pl

    OdpovědětVymazat
  6. Ku scrapbookingu ma priviedol internet, na ktorom som pôvodne hľadala niečo úplne iné :-)Skutočne začať ma prinútila skvelá knižka SCRAPBOOKING papír s příběhem od Ireny Vohlídkovej a kol. Začala som s Project Life a to je aj moja najobľúbenejšia činnosť. Andrea Trokanová

    OdpovědětVymazat
  7. Ke scrapu mě přivedl kurz a pak kurz PA ve Zlíně, kde jsem se seznámila s Tebou, Aničkou a Pavlínkou! Nejvíc mám ráda výrobu přáníček.

    OdpovědětVymazat
  8. scrapovať som začala na základe jednej scrap súťaže...vlastne to bola zdieľačka s materiálom, ktorú zdieľala jedna moja kamarátka. nevyhrala som, ale bola som zvedavá, čo je to za obchod....potom som googlila ďalšie podobné, čo to vlastne scrapbooking je (zistila som, že podobné veci už robím dlhšie, len som tomu pridala nové nápady ;-) ). neviem, ktoré "odvetvie" mám najradšej, lebo rada tvorím rôzne, takže si to striedam podľa nálady

    OdpovědětVymazat
  9. Project Life jsem uplnou nahodou narazila na jednom detskem portalu. Moc se mi libila variabilita moznosti, jak zaznamenávat naše zážitky. A PL u me i vede.

    OdpovědětVymazat
  10. Ne každý se může chlubit, že úplný nedotčený začátečník dorazí na kurz Teresy Collins...a vidí ty blázny s taškama na kolečkách a šíleným drahým vybavením...a udělá své první album...a už to frčí...tedy tašku na kolečkách asi kupovat nikdy nebudu, ale ostatním vybavením bych už mohla konkurovat. Miluju jednoduchý styl pairslee press a Lucie Šindelkové.

    OdpovědětVymazat
  11. Strašně moc mě baví tvořit PL album i přáníčka. Těžko říct, co je mi bližší. Na Project Life jsem narazila na jednom dětském webu a dlouho jsem se odhodlávala to zkusit. S tvořením jsem začala po narození syna a jsem za to strašně ráda. Bude mít krásnou vzpomínku :-)

    OdpovědětVymazat
  12. ke scrapbookingu mě přivedla Kačka Pupí a její návody na Nemravce, kde jsem nakupovala věci pro své tvoření s polymerovou hmotou. I PL jsem objevila díky webu Nemravka. Trvalo mi ale přes 2 roky, než jsem se skutečně do tvoření PL pustila. Teď už se polymerovému tvoření nevěnuju a nakukovat chodím hlavně sem. Ráda dělám přáníčka, i PL. Obojí stejně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vlastně náš synáček - když jsem ho čekala a byla jsem na rizikovém těh., tak bylo dost času a napadlo mě, že mu udělám album a tak se spustila lavinaaaa..

    OdpovědětVymazat
  14. Mě rozhodně moje láska k papíru, USA a PL je mi nejmilejší.

    OdpovědětVymazat
  15. Když se mi narodil syn a brouzdala jsem na internetu. Vykulila jsem oči, když jsem viděla nějaký divný razítka bez dřevěného držátka. Tolik se zněnilo od doby, co jsem si jako dítě hrála s razítkama! Vzpomněla jsem si, že mě na základce bavilo dělat přáníčka, tak jsem začala zase s nima. Pak se přidaly sb stránky - tam se můžu víc vyřádit ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Chtěly jsme kamarádce věnovat peníze na pradelni koš do nového bytu v origo přání. Našla jsem si na Pinterestu milion inspirace, ale nevěděla jak zrealizovat. Moje první dílo bylo překvapivě povedené s nulovou výbavou. Prádlo na snure a panska kapsa od košile uvnitř na peníze. Pak už to jelo setrvačnosti, nákupy, pokus, omyl, nákup a prodej big shotu, abych si ho zase za rok koupila a smířila se s tím, ze jsem scrapu propadla. Nejvíc tvořím prani, minialba a různé papír projekty. Stránkám ani PL jsem zatím na chuť nepřišla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, pošli nám prosím email, ať ti můžeme zaslat výhru :) atelier@paperoamo.cz ´, díky Anička :)

      Vymazat
  17. Mam pocit, ze som scrapovala vzdy, len som o tom nevedela;-) Co si pamatam som tvorila pohladnice, vyrabala som si denniky a zdobila ich. Ale k pojmu scrapbooking som sa dostala pred cca 3 rokmi, ked som dcerke chcela vytvorit album na fotky ...a potom to uz islo. A najblizsi mi je scrapbooking.

    OdpovědětVymazat
  18. Měla jsem to úplně jako Lucka Faltová, jak psala výše ... Já jsem se o scrapu dověděla na internetu.

    OdpovědětVymazat
  19. Ja som objavila scrapbooking vďaka internetu. Vždy ma bavili tvorivé činnosti a hľadala som nejakú inšpiráciu až som narazila na youtube na tvorivé videá (začalo to výrobou prianí), postupne scrapbookové stránky a PL. A bolo rozhodnuté. Tvorím v podstate všetko (priania, stránky aj PL) ale jednoznačne sú u mňa momentálne najobľúbenejšie stránky

    OdpovědětVymazat
  20. k PL jsem se dostala náhodou, když jsem na internetu hledala inspiraci, jak uchovávat fotky. Obyčejné zastrkávací alba se mi zdála nudná a scrapbooking mě zpočátku moc neoslovil. Zato PL - značka ideál. Jako první jsem objevila stránky Míši Knězkové a díky ní se dostala k PA :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Nejcastej se pouštním do PL nebo velkých stránek. Alba jsem tvořila vzdycky ale o tom jsk to delat zábavně a systematicky me přivedla Markéta Hambalkova 😘 Od te doby jsem propadla. Vzdycky mi přišlo lito mit fotky jen v PC nebo na CD.

    OdpovědětVymazat
  22. Scrapbooking jsem objevila díky internetu a hlavně youtube. Pořád jsem po něm pošilhávala až nakonec těhotenství a narození syna mě nakoplo se do všeho pustit a je to prostě boží! Nejraději zatím vyrábím alba od úplného začátku včetně desek, vnitřních listů atd.

    OdpovědětVymazat
  23. Na začátku bylo vyrobené přáníčko pro kolegyni. A loni v září jsem se náhodou dostala na stránky PA a bylo vymalováno :-D Tam jsem poprvé zkoumala, co to je ten PL a říkala si, že je to divný, že to dělat nebudu... No a schválně, co mám teď nejradějí? PL! :-D

    OdpovědětVymazat
  24. Tohle je nejlehčí otázka :) . Nakazila mě má švagrová a od té doby se to šíří dál a dál. Bylo to v době, kdy Janča B. byla ještě Jančou S. a i když je to už dávno, tak stále když vidím článek od Janči S, tak si nejprve myslím, že je od ní :). Také díky ní tvořím hlavně PL. Je to prostě úžasná záležitost :).

    OdpovědětVymazat
  25. Lei, tak to jsme tenkrát do Znojma jeli asi Květou, že? :)....Někdy v roce 2007 jsem na MTv v nějaké reality show zahlídla, jak holka dělala pro svého kluka album a krásně ho dozdobovala, leželo mi to pořád v hlavě a snažila jsem se to napodobit s tehdy dostupnými ozdobami, pak jsem v roce 2011 zjistila, že se i u nás dá konečně koupit materiál na scrapbooking a začalo šílenství. Dělám 30-kové stránky, přáníčka, minialba a home decor. PL mě neoslovilo :(, potřebuji velkou stránku, na které si můžu dělat, co chci...:)

    OdpovědětVymazat
  26. Dostala jsem se k tomu díky synkovi - chtěla jsem mu začít dělat album a taky udělat něco jako rodinnou kroniku. No a narazila jsem na scrapbooking a PL... Letos už tvořím pravidělně PL do kapes, a je to super, hlavně díky kitu. Ale tvořím a střídám to i s klasickými stránkami a to mě baví taky

    OdpovědětVymazat
  27. Jee, to jsi mě pobavila...úplně stejné...pětadvacáté, samozřejmě... narozeniny budu za dva týdny taky slavit...a ještě pár následujících let asi taky... :)
    Scrapbooking jsem objevila před pár lety na netu...pak byla nějaká diskusní skupina na Fleru a pak už tu bylo všeho dost a nemuseli jsme fňukat, že Američanky mají všechno...nejblíže mám k tvorbě přáníček, pak PL a velké stránky jsou pro mě vždy výzvou...

    OdpovědětVymazat
  28. No, lásku k papíru mám snad odjakživa, ale k scrapbookovým papírům a podobným věcem jsem se dostala asi před pěti lety, kdy jsem si objednala první smashbook - byl to 365 od K&C Company (https://www.youtube.com/watch?v=O0ViShx2H1Y) - do kterého jsem se totálně zamilovala a za rok 2013 jsem ho pěkně zaplnila. A od té doby mám co rok, to Smashbook, ačkoliv jejich zlatá doba už je evidentně za zenitem, tak pořád ten formát miluju. Uvidíme, co budu plnit, až nebudou žádné další smashbooky k dostání... :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ke scrapu jsem se dostala zhruba před 6 lety, kdy jsem chtěla mému čerstvě narozenému synovi udělat album a našla jsem si na internetu kurz výroby minialba. Zhruba po dvou letech jsem pak u Janči B. viděla Project Life a nechápala jsem, jak tohle někdo může dělat :-) No a zhruba za rok jsem v tom lítala taky a kromě náhodných minialbíček nedělám teď už nic jiného než PL :-) Sonča V.

    OdpovědětVymazat
  30. Moje první auto byla Mazda2 zvaná MUF (Malé Univerzální Fáro). Moje druhé auto je Dacia Logan MCV a nese jméno Klokan :)
    Psal se rok 2009, když mě sestra mého tehdejšího přítele začala povídat o něčem s názvem scrapbook, že by se mi to mohlo líbit, když jsem taková tvořivá. Všechen volný čas jsem pak trávila na internetu a sbírala inspiraci a v prvních českých obchodech objednávala materiál. Nejbližší jsou mi momentálně přáníčka, ale postupně začínám přicházet na chuť i PL.

    OdpovědětVymazat
  31. Tvořila jsem léta táborovou kroniku, ale nevěděla, že se jedná o scrapbook. Dělala jsem kamarádům vlastnoruční svatební gratulace, ale nevěděla, že se jedná o cardmaking ;-) O scrapbooku jsem se dočetla až před několika lety v nějakém časopise. Pak na to vesele zapomněla. No a vzpomněla si až s narozením dcery :-) A teď už si bez papíru volné večery nedovedu představit. Když mám víc času, tvořím stránky do alba, když méně, ale přesto chci tvořit, dělám přáníčka. Obojí mě baví stejně.

    OdpovědětVymazat
  32. Kamarádka mi věnovala vstupenku k narozeninám do Prahy na Kreativity Hobby do Juldy Fuldy 2015.Tam jsem měla pusu otevřenou jak Keliška a pak jsem se zúčastnila tvoření pod Ještědem u nás v Liberci.V krabici od bot jsem měla nůžky,lepidlo a zelené 30cm pravítko, pastelky a černý 1ks fix.Jo to byly moje začátky

    OdpovědětVymazat
  33. Vzdycky jsem milovala papir a fotky...a tak se stalo, ze jsem jednoho dne pri brouzdani na internetu objevila Project Life a s nim i Paperoamo a je to laska dozivotni.

    OdpovědětVymazat
  34. Lei ke scrapbookingu mě přivedla asi touha vše zaznamenávat a uchovávat, píšu si už od dětství deníček...s pauzama, ale po narození dětí jsem hledala styl, kde můžu zakomponovat i fotky a tak jsem objevila papírový ráj:-)

    OdpovědětVymazat
  35. Leuško, krásná stránka. Jste dobré, že jste se nakonec hecly do HARD skupiny.
    S papírem, samolepkama, vstupenkama a letáčkama jsem "tvořila" asi od 10 let, takže to je jen vývoj, je to hezčí a lépe archivované.

    OdpovědětVymazat
  36. Moc hezká stránka a narozeninovou kolekci mám taky ráda :-)
    Já jsem od mala něco tvořila, ale tento svět mi více ukázala až kolegyně v práci. Můj první projekt byla fotokniha kniha k narozeninám mojí mamky (proč začínat s něčím lehčím, že :-D).

    OdpovědětVymazat
  37. Scrapbook jsem poznala na nějaké pražské výstavě kreativity ještě v minulém desetiletí. K project lifu jsem se dostala díky knížce, na které spolupracovala i Anička Norman nebo vy :) no a bylo to v ní tak lákavě popsáno že jsem si musela objednat album a už jedu :D

    OdpovědětVymazat
  38. Jednou jsem brouzdala na netu a objevila stránky od Míši Knězkové, díky ní jsem dostala odkaz na paperoamo a pak už to jelo. Začala jsem obdivovat stránky od Janči B. a poslední dobou mě zaujala přáníčka a velkou inspirací mi je teď i Janča S. takže rychle pádím na její blog :-) (Verča Sembolová)

    OdpovědětVymazat
  39. Ke scrapbookingu mě přivedl manžel, když mi koupil k Vánocům knížku o scrapbooku, chvíli jsem se o to pokoušela sama jen to nemělo ten správný náboj, spád to dostalo po kurzu s Aničkou a Pavlínou a narození mého syna, což je velká motivace. Od té doby jsem takříkajíc scrapu propadla, nejraději tvořím LO ať už o rozměru 30x30 nebo mém vlastním formátu 21x21cm

    OdpovědětVymazat
  40. Krásná stránka! Dostala jsem od kamarádky odkaz na paperoamo a na PL kity a začala zjišťovat víc a už jsem v tom pěkně lítala :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Ja som si stale k fotkam v albumoch pisala poznamky a lepila obrazky a az neskor som zistila, ze to vlastne niekto nazval scrapbook :) najblizsi mi je Project life.

    OdpovědětVymazat
  42. Chut nejak inak spracovatvfotky do albumu, pacili sa mi vzdy ich nelepit, nieco dopisat a prilepit a potom som objavila digi scrap ktory ma nesmakoval a pockala som si nejaku chvilu az som objavila takyto papierovy... LENKAzv

    OdpovědětVymazat
  43. Mně k tomu přitáhlo právě Papero. Sice už jsem dělala album a znala PL asi rok a půl, ale neznala jsem žádný český obchod (nenapadlo mě to hledat, nechápu to dodnes), ale vyskočila na mě jakási reklama a už jsem v tom jela a od té doby tam objednávám aspoň 1x za 2 měsíce.
    Žanet

    OdpovědětVymazat
  44. Ke scrapu mě přivedlo kojení a wifina. Nudila jsem se,přišlo mi to nekonečné, a tak jsem během něj surfovala. Úplně náhodou jsem narazila na alba s třicítkami...a už to jelo. Ještě tu noc jsem si objednala velké post-bound album a prvních pět papírů. V r. 2011 tu PL ještě nebyl.Třicítky mě baví nejvíc i teď, ale PL mi krade nejvíc času. Limetka

    OdpovědětVymazat
  45. K papírovému tvoření mě částečně přivedla práce s dětmi ve škole a částečně úraz páteře. Nejradši tvořím přání a krabičky na všechno možné.

    OdpovědětVymazat
  46. Ke scrapu mě přivedlo narození dcery, které jsem chtěla udělat album, vše zaznamenat.. už je to 6 let a bohužel mám jen pár stránek :) takže to teď doháním. Jinak ale raději tvořím přání.

    OdpovědětVymazat
  47. Leuš, stránka je povedená velmi! Až dosud jsem se nedostala k poklidnému hopkání blogy, tak se kochám až teď ... A Pl stránky ... parádní jako obvykle!
    P.S. Moje první vlastní autíčko (které mi zachránilo život) se jmenovalo Albert a byl to červený Mitsubishi Colt. :)

    OdpovědětVymazat