neděle 16. dubna 2017

PAGE kit Papero amo - duben

I já jsem nakonec podlehla a pořídila si Travelers' Notebook. Docela dlouho jsem přemýšlela, kterou barvu si mám vybrat. Líbila se mi malinová barva, jenže tu už má Jani B. a jak jsem později zjistila, tak i Alča. Né že by na tom nějak záleželo, že :D Moc hezká barva se mi zdála i champagne, ale zase jsem si říkala, že je taková mdlá.. Tak jsem nakonec vybrala JADE


Aktuální PAGE kit se mi barevně krásně hodil. Nejdřív jsem si vyrobila sešit a na "desky" jsem použila čtvrtku a materiál z kitu.




Druhý originální sešit jsem si polepila pruhovanou čtvrtkou. A protože jsem se rozhodla, že jej budu používat na zápisky postřehů z foto kurzu, tak na titulní stránce rozhodně nesmělo chybět fotící zvířátko! Ona všechna ta zvířátka jsou naprosto dokonalá!




Další krásné projekty do mých kolegyň se můžete podívat tady.

Děkuji za vaši návštěvu!


Žádné komentáře:

Okomentovat