úterý 28. března 2017

Kurz Papero amo s Paige Evans

V sobotu se v Praze konal kurz s Papero amo s báječnou Paige Evans. Na reportáž se spoustou fotek z tohoto skvělého dne se můžete podívat tady. Já jsem se samozřejmě musela zúčastnit taky :-). Jenže já neumím tvořit nikde jinde než doma ve svém pracovním koutku. Takže to dopadlo tak, že jsem z kurzu nedovezla nic, co by bylo hotové. V první části kurzu jsme vytvářely EXPLODING BOX MINI ALBUM. To jsem zatím nedokončila ani doma a myslím, že to tak i zůstane. 

Po obědě a krátké pauze jsme tvořily layouty, které při odjezdy z Prahy vypadaly takto...


Na prvním layoutu jsme vyšívaly a já jsem prostě nemohla mít stehy velké cca 1 cm, takže mi to trochu trvalo...  Na druhý layout jsme potřebovaly ručně vystřižená srdíčka. A i když jsem malinko podváděla a pár srdíček (opravdu jich bylo jen pár, zbytek jsem poctivě vystřihovala) jsem si vysekala raznicí, kterou Jana S. přivezla Silvii, tak ani tak jsem nestíhala... Hned v neděli jsem zasedla k pracovnímu stolu a oba layouty dokončila.

První květinkový layout...








Druhý srdíčkový layout...







Děkuji za vaši návštěvu!


10 komentářů:

  1. Leuš krásne si to dokončila :) a som veľmi rada, že sme sa konečne mohli vidieť aj osobne ;)bolo to s Vami super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, Ivi :-) i já jsem tě ráda poznala :-)

      Vymazat
  2. jj tak ja jdu dokončovat dneska, máš to moc krásné:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní!!! A v detailu jsem si dobře prohlídla stehy - krásné, maličké, jeden jako druhý, jak jinak :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, Jituš! to by prostě jinak ani nešlo... :-)

      Vymazat
  4. Leus, normalne, ty si to nech patentovat, tohle nedodelani na kurzu :D ale naprosto chapu, taky se mi hur tvori na jinych nez domacich mistech ... krasne jsi to dodelala!

    OdpovědětVymazat