neděle 19. února 2017

Tajný lift DT Papero amo

Naše milované Papero amo slaví 4. roky své existence. Včera se celý den na blogu slavilo a soutěžilo, ale také se představovala nová narozeninová kolekce

A my v design teamu jsme nezahálely a taky jsme si něco připravily...

Když dva dělají totéž, není to totéž! A co teprv, když jich něco dělá hned deset?

Vymyslely jsme si na sebe takovou scrapbookovou TICHOU POŠTU.

Jak to začalo? Valika si našla stránku, která se ji líbila, a tu si "liftla" (LIFT - když si vytvoříš stránku podle předlohy/jiné stránky. Zachováš kompozici a hlavni elementy stránky, ale tvoříš s jiným materiálem, takže to nakonec vypadá trošku jinak). Výslednou stránku pak vyfotila a poslala fotku Janičce V. A ta podle ní vytvořila svoji stránku. A zase ji vyfotila a fotku poslala Jani S., atd. atd. 

Každá jsme tak viděly pouze fotku stránky, kterou vytvořila kolegyně před námi. Nikdo nevěděl, s čím začala v originálu Valika (kromě Jani V.) a jak to dopadlo na konci... to se můžeš podívat právě tady!

Podle původního "rozlosování" jsem měla liftovat layout Alony. A toho jsem se lehce zalekla... Alonino Mixed Media bych tedy v žádném případě neliftla :-). Časová vytíženost každé z nás ovšem zamíchala pořadím a přišel mi layout od Jany S.. A ejha! Neřízený flek!!! Ten se mi podařil až na druhý pokus a zvlněnou čtvrtku jsem rovnala dva dny :-), ale jinak to byla skvělá zábava!

Stránka, kterou mi poslala Jana S. vypadala takto:


A tady už můj lift... Moc se mi líbil komentář Jani V. na blogu PA: "Válím se smíchy, milé kolegyňky! Tady se ukázalo kdo je šprt a kdo zlobivá holka:-D" Takže asi nemusím psát, že jsem za šprta, že :D






A největší překvapení pro mě bylo odhalení mezinárodní scrapbookové hvězdy, která přijede do Prahy na workshop! Není to nikdo jiný, než báječná Paige Evans!


Takže šup do eshopu a kupte si své místečko!




3 komentáře:

  1. Máš to parádní Leuš :-) Dovolila jsme si o liftnutí tvé stránky a asi budu také za šprta :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem :-) krásná stránka! A děkuji moc :-)

      Vymazat