sobota 11. února 2017

Project life 2016 - 45. týden

Pravou stranu 44. týdne Alča nalepila jako falešné PL, tedy na 30" stránku. Tím pádem jsem měla jasně dané rozložení levé strany týdne s číslem 45. Nejdřív jsem z toho měla trochu obavu, ale nakonec vše dobře dopadlo a já jsem byla velice mile překvapená :-). V tomto týdnu jsem neměla moc fotek, tak jsem chtěla umístit na stránku rozdělovač z některého loňského Planner kitu Papero amo. A jelikož potřebuju mít všechno hezky rozvržené, tak jsem si spoje mezi jednotlivými kartičkami vyšila a taky srdce jsem si vyšila :-)

K rozdělovníku od Lucie Barabas se skvěle hodila sada Život je krásný, kterou také designovala Lucia.





Levá strana:







Pravá strana:









Děkuji za vaši návštěvu!



10 komentářů:

  1. Parada, tvoje vysivani je proste NEJ! ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Leuuus, no krasa!! A ja se porad na tu kolekci chystam a nic :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta vyšitá stránka je top!
    Jak dlouho ti to trvalo obšít? To dírkované pravítko by se na to hodilo, viď:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevím, jak dlouho to trvalo... vždycky si pustím nějaký seriál a vyšívám :-) Pravítko by bylo dokonalé! Musím ukecat Aničku, ať mi ho objedná :-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Thank you very much, Alexandra! :-)

      Vymazat