neděle 5. února 2017

GIVEAWAY

A je tady! Moje první GIVEAWAY. Vždycky jsem si tohle chtěla vyzkoušet, ale nikdy jsem nevěděla, co bych vám dala :-). Ne že bych byla lakomá, ale znáte to... co když to někdy budu potřebovat... Z této fáze už jsem se naštěstí překlopila do fáze nemusím mít všechno nebo tohle opravdu nikdy nebudu potřebovat. 

V pátečním článku jste si mohly(i) přečíst o mé cestě na kreativní veletrh ve Frankfurtu. Tam jsem dostala pár dárečků, které opravdu nevyužiju a byla by škoda, kdyby mi tady jen tak ležely :-). Takže budou jedné z vás :-). Jsou to fixy od American Crafts, růžovooranžový přívěšek na klíče nebo kabelku od Pinkfresh Studio a dřevěný přívěšek Happiness od Art4diy.


A co musíte udělat? Je to jednoduché... do pátku 10.2.2017 do 16 h mi napište do komentářů (nebo dejte rovnou odkaz) jaká novinka, která byla představena pro rok 2017, se vám líbí nejvíce a víte, že bez ní nemůžete žít :-). V pátek večer vylosuji jednu z vás, které pošlu tyto drobnosti. Pokud jste nebo se stanete fanoušky mé FB stránky zařadím vás do slosování dvakrát (prosím ke komentáři napsat celé jméno pro kontrolu). 

Těším se!


5 komentářů:

  1. Taková nádhera!!! Mě se teda líbilo víc věcí (komu by ne, že :-)), ale asi nejvíc mě odzbrojily miminkovské kolekce od Pebbles a samozřejmě nové diáře a doplňky od Heidi Swapp. A také nová kolekce All my heart od Paige Evans a snad všechny novinky od Pinkfresh Studio.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě uchvátily ty velké archy enamelek od Pinkfresh Studio :-) Enamelek není nikdy dost ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. To pravítko vypadá dobře, připíšu si ho na seznam "must have" :) A nová kolekce od Paige Evans je srdeční záležitost. A kdyby konto a místo v pracovně dovolilo, brala bych vše, protože věcí na scrap není nikdy dost:)))

    OdpovědětVymazat
  4. A ještě bych brala článek na téma: Jak se dostat do fáze, kdy není potřeba mít na scrap vše, co člověk vidí. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Lei, mně se líbí věci od Crate Paper ;-) A pak stále miluju razítka, takže tam bych si určitě taky vybrala... Díky za možnost zasoutěžit si, Jana

    OdpovědětVymazat