pátek 10. února 2017

GIVEAWAY - vyhlášení

Pět dní uteklo jako voda, je pátek a sním i vyhlášení vítězky mé první GIVEAWAY. Losování, stejně jako u holek v Papero amo, proběhlo za odborného dozoru notáře Božina :-). Jenže Božin se, na rozdíl od pana ředitele Saturnina, vyfotit nenechal. Když zjistil, že v misce jsou jenom papírky a nic, co by mohl sežrat, tak si odfrkl a poodešel stranou.


A vítězkou se stává...



Jaruška K.!


Jarušku jsem do slosování zařadila taky dvakrát, protože místo FB stránky sleduje můj profil na Instagramu a vše mi poctivě srdíčkuje, takže jsem měla velkou radost, že tento skromný balíček můžu poslat právě jí :-). 

Jaruško gratuluji a prosím Tvoji adresu poslat na mejl lealeontynka@gmail.com

Všem ostatním moc děkuji za vaše komentáře :-)




7 komentářů:

  1. Moc gratuluji!! Jarušky druhý komentář je naprosto boží!!! Téma "jak netoužit po všech věcech na scrap" je skvělý námět a já bych napsala jen stručne: časem, až člověk zjistí, že i když má plnou pracovnu/skříň/police/šuplíky, tak stejně nemůže reálně vše spotřebovat a navíc jak léta tvoření plynou, každý si najde svůj styl a pak už si hodně vybírá, co si pořídí a co ne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, naprosto s tebou souhlasím :-)

      Vymazat
    2. Holky a jak jako časem? :) Já byla na prvním scrap kurzu před 9 lety, takže už zhruba 10 let syslím věci, co nutně, ale opravdu nutně potřebuji :) Vím tedy, že mixed media a ani vintage styl není nic pro mne, ale co ten zbytek? :):):)

      Vymazat
    3. Jaruško, tak to se obávám, že jsi výjimka a už Tě nic takového nepotká... pokud už se to nestalo :D

      Vymazat
    4. :))) Holt někdo musí být megaloman :)))

      Vymazat
  2. Ahoj Leuš! Moc děkuji za možnost si zasoutěžit a hlavně za výhru! :)
    Scrapbookový bůh mě má asi rád:) V lednu vyhrála má PL titulka a teď tohle, já se asi fakt začnu modlit za scrap:))

    OdpovědětVymazat