pátek 3. února 2017

Creativeworld Frankfurt

V německém Frankfurtu se od 27.1 do 31.1. se jako každoročně konal kreativní veletrh na který jsme si společně s Aničkou, Pavlínou, Valikou a Alonou vyrazily. Moje cesta začala v pondělí před 6 hodinou ranní, kdy si mě vyzvedla Anička a společně jsme jely na nádraží a odtud vlakem do Uherského Hradiště. 


Tam jsme trochu popracovaly a před polednem si vyrazily vlakem do Olomouce, pochopitelně přes Přerov s přestupem ve Starém Městě. V Olomouci jsme si počkaly na Leo vlak a šup do Prahy, kde jsme se měly sejít na letišti s Valérii a Alonou. Někde za Zábřehem však vlak zastavil a stál... z důvodu neočekávané situace. A tou se rozumí srážka s autem nebo člověkem. Původní scénáře vypadaly hrozivě, ale vše dobře dopadlo. Na přejezdu vlak, který jel v protisměru, opravdu srazil nákladní auto, ale naštěstí řidič stihl včas utéct a naše zpoždění bylo pouze 40 minut. 


Po příjezdu na letiště už vše probíhalo hladce. Pro mě sice trochu ve stresu, protože jsem letadlem letěla poprvé v životě, ale byla jsem se zkušenými cestovatelkami, takže se nebylo čeho bát :-) Foto jsem si vypůjčila od Pavlíny, je to naše jediná společná fotka :-)


Moje první letadlo bylo malé, ale let proběhl v klidu :-)


Ve Frankfurtu jsme se úspěšně a vymotaly z letiště a dorazily na hlavní nádraží, odkud jsme se vydaly hledat hotel.


Ten jsme nakonec našly, ale bylo to velice zajímavé hledání, které prostě musíte zažít :-). Byl v takové jedné ulici... jak to jenom slušně napsat... byla taková hodně lehká :D. A ve dne vypadá celkem normálně...


Ale večer...


V úterý ráno jsme si vyrazily na veletrh.

Byl to poslední den, takže tam bylo celkem málo lidí, ale zase skoro všichni už byli docela unavení. Anička s Pavlínou šly na Paperworld a já s Valikou a Alonou jsme šly na Creativeworld.








U stánku EK Success jsme objevily věc, kterou prostě budu nutně potřebovat. Podotýkám, že byla jediná z celého veletrhu, jinak jsem neobjevila nic, co bych nutně potřebovala. Přilnavé pravítko s dírečkama :-) 







Na večeři jsme si zašly do super podniku, který byl jednu ulici od té, ve které jsme byly ubytované. Jmenoval se Der Fette Bull a měli tam hamburgery, saláty, domácí hranolky a limonády. No všechno bylo mňamózní! Hned bych si zase dala :-)


Ve středu brzo ráno jsme bez snídaně vyrazily vlakem na letiště a hurá do Prahy. Stejně jako u prvního letu jsem seděla u okýnka (slečna v Praze na letišti prostě tušila, že letím poprvé :-)), ale tentokrát bylo světlo, tak jsem mohla fotit o 106!







V Praze jsme se rozloučily s Alonou a Valikou, odfrčely na nádraží a vlakem Hradišťanem do Přerova. Pavlína jela pochopitelně do Uherského Hradiště.

Na veletrhu jsem dostala nějaké dárečky, takže se v neděli můžete těšit na malou giveaway!

Děkuji za vaši návštěvu.


4 komentáře:

  1. To muselo byt neco!!! A giveway, joooo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano! A ano! :D jsem to vždycky chtěla udělat :D

      Vymazat
  2. Takže jsi odletěla! :) Vidím, že jste se měly mooooc dobře a tolik věcí ke koukání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odletěla a doletěla :-) Byl to bezva zážitek!

      Vymazat