neděle 6. listopadu 2016

Velký Papero amo workshop

Může se vám zdát, že jsem trochu opožděná :-). Velký Papero amo workshop byl přeci už před 14 dny a já teprve píšu článek. Ale opak je pravdou... opožděná nejsem, jenom se mi chce spíš lepit a dohánět skluz než sepisovat články na blog a upravovat fotky :-).

Na workshop mě Anička přidělila k Valice, což byla naprosto skvělá volba! Valika byla úžasná a zcela sebekriticky musím uznat, že já bych vám zdaleka nepředala tolik informací. Takže jsem byla přešťastná, že se lektorování chopila a já jsem byla spíše za asistentku. 

Rozhodně jsem ale nechtěla zůstat úplně stranou, tak jsem si týden před kurzem připravila své dvě ukázky. Zatímco Valika musí vytvořit minimálně dvě přáníčka a na kurz jich měla připraveno hned pět, tak pro mě jsou dvě přáníčka maximum!!! A to jsem jednu dobu neděla nic jiného :-).

Technika, kterou Valika pro náš workshop vybrala se jmenuje Generation Stamping a tady jsou mé ukázky:



Děkuji za vaši návštěvu!


2 komentáře:

  1. Ta modrá razítkům hodně sluší, to byla dobrá volba! :)

    OdpovědětVymazat
  2. ♥ si zlatíčko, tvoje pohľadnice sú nádherné a ako moja asistenka si bola nenahraditeľná ... jednym slovom na 1 s * :)

    OdpovědětVymazat