sobota 5. listopadu 2016

Project life 2016 - 31. týden

Venku už začíná být dost nevlídně, brzo je tma, tak je příjemné se alespoň přes fotky vrátit zase do parného léta :-). A dnes to bude na Konopiště, kde se začátkem srpna konal Kryštof kemp. Všem tuto akci můžu doporučit, byl to báječný den!

Poslední dobou mě dost často zlobí online editor PicMonkey, takže jsem některé fotky upravovala v Zoneru a tam to teda zrovna moc neumím, tak se za případnou nekvalitu omlouvám. Ale zajímalo by mě, jestli zlobí jen verze, která je zdarma nebo i předplacená. Máte někdo placenou verzi? Zlobí nebo je vše v pořádku? Napište mi prosím do komentářů, děkuji :-)


Levá strana:












Pravá insert kapsa:







Levá insert kapsa:







Pravá strana:








Děkuji za vaši návštěvu!


2 komentáře:

  1. Leuš ja mám platenú verziu a delá to taky zlobu. Nekdy mne to pekne štve a to si teda ešte človek za to platí. Nevím čím to je. Dřív to fungovalo bez problému

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobré vědět, protože jsem si říkala, že bych si zaplatila rozšířenou verzi... ale pokud to zlobí i tak, tak je to zbytečné a nepomohla bych si. Děkuji, Ivi!

      Vymazat