sobota 13. srpna 2016

Project life 2016 - 21. týden pro Lucku

V design teamu Papero amo nemáme rády nudu a tak vymýšlíme :-) Určitě jste zaznamenaly naši první Project Life výměnu, kterou za pár měsíců následovala první část výměny druhé. A druhou část, které jsem se zúčastnila já s Luckou Šindelkovou jste si mohly prohlédnou zde. Dnes pro vás mám detaily mých stránek, které jsem lepila pro Lucku.

Lucka svůj PL dělá po měsících, takže mi poslala spoustu krásných fotek z jednoho rána, kdy si s Matteem na snídani dělali palačinky. Bylo na mě, které fotky použiju a které ne. Krásné byly všechny, takže to byl ze začátku problém. Hlavně jsem na to šla strašně vědecky :D Nakonec věda musela stranou a vznikly tyto dvě stránky. Snažila jsem se použít barvy spíše decentně, ale nevím, jestli zrovna s tou oranžovou se mi to povedlo.




Levá strana:

Na nápisy jsem použila Papero amo písmenka a obarvila jsem je podle tohoto návodu.








Pravá strana:








Děkuji za vaši návštěvu!


Žádné komentáře:

Okomentovat