pátek 5. srpna 2016

Project life 2016 - 20. týden

Minulý týden jsem neměla čas na vkládání článku na blog, takže 20. týden až dnes a přeci o den dříve než je obvyklé :-). Barevně tento týden určila moje neteř Sárinka nebo teda spíše její maminka, když jí oblékla krásné barevné šatičky :-). Použila jsem tedy skvělou sadu českých kartiček Papero amo Perfektní den. K těmto kartičkám můžete koupit také sadu samolepek.


Levá strana:


A o tom, jak jsem řezala fotky si můžete přečíst tady.


Úvodní kartičku týdne jsem vyšívala (více tady).








Pravá strana, opět jsem použila panoramatickou kapsu:















Děkuji za vaši návštěvu'


2 komentáře:

  1. Leuš, máš to opět perfektní! Fotky Sárinky jsou tááák kouzelné!
    PA kartičky Perfektní den jsou skvělé, jen je škoda, že je v sadě tak málo větších kartiček, už je mám všechny vypotřebované a zbyly jen 3x4"...

    OdpovědětVymazat