úterý 2. srpna 2016

Creative kit Papero amo - červenec

Kity Papero amo byly vždycky skvělé, ale teď... Posledních pár měsíců nenacházím slova a vždycky zírám s otevřenou pusou :-). Ne jinak tomu bylo i před měsícem. Simple kit jsem využila do svého PL alba (uvidíte někdy :-)) a z Creative kitu jsem si musela po dlouhé době udělat layout.

Milujeme Paige Evans a proto jsme do červencového kitu nemohli vybrat jinou kolekci, než právě její FANCY FREE :) Pořádná dávka pastelových barviček ti zaručeně rozzáří den. Tento balíček bude prostě NEJlepší!


Možná jste zaregistrovaly na blogu Papero amo můj článek Tvoření ve stylu kde jsem představila francouzskou scrapařku Amélii Cousin. Její layouty se mi moc líbily, tak jsem si jeden zkusila liftnout...






Příště vám ukážu další týden se svého project life alba, na který jsem minulý týden nestihla vložit :-)


2 komentáře:

  1. oooo, ale to jsi si hezky zaliftovala! báječnost, tenhle kit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, Jani! je úžasný!!! :-)

      Vymazat