sobota 28. května 2016

Project life 2016 - 11. týden

Můj 11. týden byl koncertní. Byla jsem celkem na třech! Buď se nědeje nic a nebo se toho děje tolik... Použila jsem materiál z únorového creative kitu Papero amo.


V minulém příspěvku jsem zapomněla napsat, že jsem si tutu kapsu upravila pomocí tavičky FUSE. Horní třetina kapsy byla celá volná a já jsem si natavila 3 čtverce.

 






Journaling jsem tentokrát psala na vellum, které jsem rozřezala na proužky a podlepila bílou čtvrtkou.



Tato kapsa je stejná jako levá, jen jsem si skalpelem uřízla horní třetinu, kterou jsem kdysi tavičkou zničila. A přeci ji nevyhodím, že :-)
















Děkuji za vaši návštěvu!

2 komentáře:

  1. tyyy joooo, krasne jsi si s tim kitem pohrala ... a jmenuji te pařmenem roku, tři koncerty za týden!! ..

    OdpovědětVymazat
  2. Leus, tyhle papiry muzu. A u tebe v PL vypadaji suprove. a konecne vidim vec, ktera delat super napisy bilou na cernem pozadi - dobry napad!

    OdpovědětVymazat