sobota 7. května 2016

BLOG HOP Papero amo



BLOG HOP už určitě znáte a pokud přeci jenom nevíte o co se jedná, tak vězte, že budeme skákat z jednoho blogu na druhý! A protože se do této báječné akce zapojily všechny členky design teamu Papero amo, tak si užijete spoustu zábavy :-). Na každém blogu se dozvíte, jaké byly naše začátky, jak dopadla naše DUO challenge, jaký produkt je pro nás ten nej a každá budeme mít soutěžní otáku! Začátek této skákačky je zde.

PŘED A PO

Protože se scrapbookingu věnuju už sedm let, tak vlastně ani nevím, jestli je tahle stránka opravdu mojí první. Ale je v mém prvním albu na první stránce, takže asi ano :-)


Poslední stránku jsem tvořila pro moji kolegyni z DT Valerii


DUO CHALLENGE

Pro duo challenge mi do dvojce byla vybrána Alena, protože... 

Lea + Alča = kontrast: uspořádanost x odvázanost

Materiál, ze které jsem tvořila, který jsem mohla použít a co jsem naopak nesměla...


A jak to celé dopadlo? Alenka mi vybrala krásný materiál a až na tu kruťáckou podmínku se mi tvořilo dobře! Ale.. bez té bílé čtvrtky je to takové nahé... :-)



MŮJ NEJOBLÍBENĚJŠÍ PA PRODUKT

Jednoznačně to je razítková SLIM abeceda Papero amo! Protože razítka s českou diakritikou jsou prostě dokonalá!


SOUTĚŽ

Vytvoř komentář k tomuto příspěvku - odpověz na otázku: Jak se jmenuje čtyřnohý ředitel PA? 
Ze všech správných odpovědí v pondělí vylosujeme výherce POUKAZU NA NÁKUP 300 Kč na www.paperoamo.cz (celkem 3 000 Kč na všech zastávkách!).

KAM DÁL?

A teď si hopsněte na návštěvu k Lucii. Užijte si to!

Děkuji za účast!


40 komentářů:

  1. Pejsek se jmenuje samozřejmě Saturnin ;) Soňa Drdlíková

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední stránka je nádherná! A pan ředitel se jmenuje Saturnin... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Leo, jsi pro mě taky velkou inspirací a máš u mě malé prvenství, neboť jsem se poprvé setkala s PL právě s tebou na kurzu v mMojí dílně a uchvátilo mě :) Myslím, že čtyřnohý ředitel se jmenuje Saturnin :)

    OdpovědětVymazat
  4. Leuš aj keď nahé, ale krásne :) že ti Alča nedovolila podlepovat??? :) a štvornohý riaditeľ PA je Saturnin ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že pan ředitel se jmenuje Saturnin :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Stránky krásné a pan ředitel je Saturnin :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Teta Kateřina vám asi nešéfuje a navíc nemá čtyři nohy, takže Saturnin :-) Šestiúhelníková stránka nemá chybu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, já bych ti ještě zakázala pravítko :-D to by pak byla sranda..... Poradila sis skvěle. Jak je člověk zblblej z těch všech čtyřnohých kámošů, tak čumáčky znám dobře, ale na jméno jsem se musela jít juknout :-) a je to SATURNIN!

    OdpovědětVymazat
  9. Pan velký ředitel se jmenuje Saturnin :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krasne stranky ☺ a odpoved je Saturnin 🐕

    OdpovědětVymazat
  11. Krasne stranky ☺ a odpoved je Saturnin 🐕

    OdpovědětVymazat
  12. Další parádní stránka do PL alba. SLim abecedu od PA mám taky nejraději, je skvělá. A je to tak... Saturnin.

    OdpovědětVymazat
  13. A podlepíš to později? Nebo to hrdinně necháš, jak to je?
    Saturnin je mimochodem super jméno pro čtyřnohého miláčka! Píšu si...kdyby někdy:-)
    Žanet

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná stránka :-)
    Čtyřnohý pan (pes) ředitel Saturnin.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná výměna, ale teda opravdu mi tam u tebe chybí ten podlepený papír, protože jsem zvyklá, že máš vždy ostré hrany. Takto kulaté mi to u tebe fakt působí nahatě :-D :-D chichi. Ale pěkné to je.
    A psí ředitel je Saturnin (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
  16. No tak Saturnin a samozřejmě kámoš je urcite i Bozan :-D

    OdpovědětVymazat
  17. Leuš, tvé PL se mi moc líbí a odpověď je Saturnin

    OdpovědětVymazat
  18. pana ředitele Sarutnina vůbec neznám, tak nevím?
    Stránka se šestiúhelníky je nádherná :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Páni, Leuško - tvoje PL bez bílé čtvrtky!! To byl adrenalin, viď (ale je mi jasné, že to jen tak nenecháš :-D) ... Pan ředitel Papero amo se jmenuje SATURNIN!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Překvapuje mě kolik lidí zná Saturnina, já když se s ním potkám, tak mu říkám Sany nebo Sanečku

    OdpovědětVymazat
  21. Saturnin :) ... jen doufám, že není tak škodolibý, jako v knížce ;).

    OdpovědětVymazat
  22. tak jméno pejska tu padlo několikrát a přiznám se, že jsem to nevěděla :-D nicméně tvoje práce je vždy dokonalá a líbí se mi a dík za upozornění na abecedu s diakritikou, nějak jsem je nezaregistrovala :-D

    OdpovědětVymazat
  23. "je to takové nahé", tak to mě fakt pobavilo. Ale rozumím, jak to cítíš. :-)
    Ředitel je Saturnin a zástupce je Božin. :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Moc vám všem děkuji za vaše milé komentáře! Jste úžasné :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Jasný, že Saturnin:) Leo moc se mi líbí tvůj styl!

    OdpovědětVymazat
  26. Saturnin... koukám, že nejsem sama :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Vylosovaly jsme: Imnynecessaire - gratulujeme a prosime!e o email :)

    OdpovědětVymazat