čtvrtek 21. dubna 2016

Scrapbooková výměna - Design Team Papero amo

A je to venku! V design teamu Papero amo jsme byly rozlosované a podle toho jsme si mezi sebou vyměnily fotky! Jak všechno dopadlo a jaké byly naše pocity se můžete podívat na blogu Papero amo. Pro všechny to byla skvělá zkušenost a zábava :-).

LEA pro Valiku

Nejdřív jsem měla problém vybrat fotky, které budu scrapovat. Valika jich poslala několik s krátkým popiskem. Všechny měly pro Valiku zvláštní význam, takže asi 3 dny jsem rozmýšlela. Nakonec jsem vybrala 2 fotky z procházky, které byly focené 50 let starým manuálním foťákem. Opět jsem cítila obrovskou zodpovědnost! Původně byly fotky z procházky 3 a já jsem si dovolila je rozdělit! No snad mi to prošlo... . Ale jinak jsem si tvoření moc užívala a těšila jsem se, co mi přijde a od koho .


Pár detailů...




Děkuji za vaši návštěvu!


Žádné komentáře:

Okomentovat