sobota 26. března 2016

Project life 2016 - 2. týden

Na tento týden jsem použila svatební kartičky Papero amo od Lucky Šindelkové. Kartičky jsem chtěla nějak doplnit, tak jsem sáhla po bavlnce a vyšívala... Někde jsem spokojená, jinde se mi zdá, že jsem krásné kartičky spíše zprasila... Levou stránku už jste mohly vidět na blogu Papero amo, protože je ukázková k naší aktuální PL challenge, do které se ještě můžete zapojit. Stačí na své PL stránce použít jakýkoliv textil.




Levá strana:








Pravá strana:








Děkuji za vaši návštěvu!



6 komentářů:

  1. tak jsem to projela dvakrát a nic "zpraseného" nenašla :) nádherné stránky, Leuš!

    OdpovědětVymazat
  2. Presne jak pise Janca, hledam a nenachazim...krasne, ta kolekce je super!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, holky! To je asi jenom můj dojem...

    OdpovědětVymazat
  4. Bude to asi trošku trapné, že se opakuji, ale i mně se líbil každý detail :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to moc pěkné Leuš, taky jsem fakt nic spraseného nenašla ... a musela jsem se smát ... jsi tedy hodně sebekritická ...a zbytečně. Asi tu svatební kolekci už použiji, stále se s ní jen kochám ....

    OdpovědětVymazat