sobota 12. března 2016

Project life 2015 konec a úvod 2016

Na poslední stránku alba pro rok 2015 jsem řízla fotku bratrových dětí, kterou jsem dostala na Vánoce. Tedy tu co jsem dostala mám v rámečku na čestném místě :-). A Páťa ji vtipně okomentoval: "Útěk z domova" :-). Fotku jsem si upravila podle návodu od Lucky a vytiskla na své Selphy tiskárně.

Úvodní stránky mám v albu pro první polovinu roku 2016 hned dvě. Protože se mi moc líbil rozdělovač z Planner kitu Papero amo musela jsem jej ve svém albu mít. Jak jsem titulku před titulkou vytvořila si můžete přečíst zde.



A samotnou úvodní stranu jsem tvořila z prvního letošního Project life kitu Papero amo a razítkových sad, které jste mohly získat k půlročnímu předplatnému některého z kitů Papero amo. A vybírat jste mohly hned ze čtyř!










Děkuji za vaši návštěvu!


6 komentářů:

  1. Krásně jsi to řízla, jsi šikovná :) a ty porazítkované kartičky jsou super nápad

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné stránky. :-) Ta potištěná kartička je super. Asi se nechám inspirovat někdy. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda ta titulka s orazítkovanýma kartičkama je fantastická .... moc se mi líbí ... paráda ...

    OdpovědětVymazat