sobota 5. března 2016

Project life 2015 - 52. týden

Na vánoční týden jsem použila úžasné kartičky Papero amo, které designovala Lucka. Pracovalo se s nimi báječně!


Na zdobení jsem použila snad vše glitrové, co jsem doma měla :-). Únorová PL challenge Papero amo se nesla v duchu třpytek. Drobné ozdoby jsem si vyřezala pomocí šablon ze zlaté glirtové pásky, která byla součástí listopadového creative kitu Papero amo.


A tady už je 52. týden...


Levá strana:










Pravá strana:











Děkuji za vaši návštěvu!


7 komentářů:

  1. To je tak krásné, Leuš!! A ty vyříznuté tvary z té glitrové washi pásky - to je bomba!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera. Čisté, třpytivé. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a gratuluji k 52 týdnu....mě to ještě čeká.. :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Povedená stránka, s těmito vánočními kartičkamai se stránky dělaly jedna radost. Když vidím ty vyrobené samolepky z washi pásky, tak začínám litovat, že nevlastním big shot. :-/

    OdpovědětVymazat
  5. Leo, jaky druh kapsy je ta levá stránka? Je boží! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, je to BH design Y z této sady http://www.paperoamo.cz/papero-amo/eshop/51-1-Alba-a-kapsy/63-2-Kapsy/5/1314-BECKY-HIGGINS-nahradni-kapsy-do-alba-SMALL-VARIATY-PACK-6

      Vymazat