sobota 6. února 2016

Project life 2015 - 45. týden

Část tohoto týdne jste mohli vidět už v tomto článku, protože jsem si vzala do parády úžasná silikonová HEXA razítka Papero amo.




Levá strana:








Pravá strana:







Děkuji za vaši návštěvu!


5 komentářů:

  1. Vždycky koukám na úvodní obrázek, zvědavá, jaké papíry sis vybrala a jaké další ozdoby. Často jsem zvědavá, jak se s těmi papíry popereš, protože jsou to sady, které bych si nevybrala a pak koukám, že skvěle, a že by se mi šikly :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Klárko :-) Taky si někdy říkám, co jsem si to koupila a trvá mi docela dlouho, než se mi některá sada hodí :-)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ooo, zase parádička ;-), a podle fotek koukám, že se taky nenudíš ;-)) , pěkná podlaha.

    OdpovědětVymazat
  4. PS: ta razítka "HEXA" jsou úplně suprová a dělají krásnou parádu!

    OdpovědětVymazat