pondělí 22. února 2016

Design team BATTLE Papero amo

Jak jistě víte, Papero amo včera oslavilo své 3. narozeniny. Pokud vám snad uniklo něco z tohoto báječného dne, tady najdete důležité :-). 

Je mi velkou ctí, být od samého začátku součástí tohoto úžasného týmu! A doufám, že dalších několik desítek let ještě budu :D.

Včera mimo jiné byla vyhlášená i časově limitovaná challenge. Zadání vymýšlela cca polovina design teamu PA a ta druhá cca polovina je splnila. Na výsledné layouty, postřehy jednotlivých designerek a vtipnou komunikaci se můžete podívat zde.

Když jsme s vymýšlely podmínky pro naše odvážlivce (jinak je snad ani nemůžu nazvat, vytvořit stránku za 1 h???), tak jsme si říkaly, že jsme fakt kruté! A abych se přesvědčila, že nejsme, rozhodla jsem si stránku podle zadání a ve stanoveném čase vytvořit taky. Pracovala jsem zároveň s holkama v pátek v 11 h (vzala jsem si dovolenou a dobře jsem udělala :D). Původně jsem chtěla tvořit až v sobotu, ale protože holky výsledné layouty posílaly mně, bála jsem se, že budu ovlivněná tím, co uvidím. 



Takže jsem v pátek v 11 h rozeslala zadání a pustila se do práce. Stránku jsem vytvořila za cca 45 min. Zadání jsem znala, tak proč ne...

Vytvoř scrapbookovou stránku podle těchto podmínek:
  • Lucie Š. - slovo LÁSKA - možné jsou i její obměny jako miluji, mám ráda
  • Jana V. - TROJÚHELNÍK
  • Jana B. - PROVÁZEK (prý aby ses na něm případně mohla oběsit, dodala Jana...)
  • Lucia B. - RAZÍTKA
  • Lea - MŮŽEŠ POUŽÍT POUZE BÍLOU A ČERNOU BARVU (fotka může být barevná)


Jenže... nebyla jsem spokojená. Stránka mi přišla taková holá... No jo... já jednu stránku tvořím celý den, takže když jsem věděla, že mám pouze 1 h měla jsem totální blackout! Stránka není nejhorší, ale chtěla jsem ji lepší. Takže jsem se pustila do úprav, které mi zabraly cca 30 min čistého času.





Takže! Až tak kruté ty podmínky nebyly, časový limit byla daleko horší! Obdivuju holky, že za tak krátký čas vytvořily takové skvosty!

Děkuji za vaši návštěvu!



4 komentáře:

  1. ta černá je super odvážná .... mé minimalistické já je ale spokojenější s první verzí :) .. a o tom to je, každé se páčí něco jiného! jsi dobrá!

    OdpovědětVymazat
  2. Leuško obě verze jsou krásné, já bych ale stejně jako ty doplnila a byla spokojenější s tou druhou :-)
    Ale hlavně zírám jak cákáš !! :-) Nakonec z tebe mix media designer :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji! První verze není špatná, ale ta druhá se mi zdá lepši :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sestro. Ja si myslim, za je to podvod :D priste delas taky!

    OdpovědětVymazat