úterý 13. října 2015

Božinovo insta album

Můj taťka má dnes narozeniny a já jsem se rozhodla, že mu vyrobím insta album, které bude monitorovat první rok Božina :-). Božin je vlastně napůl taťkův, tak jsem si říkala, že to bude pěkný dárek, když pořádně nemá žádné jeho fotky :-). Protože taťka neovládá angličtinu, tak jsem se snažila, aby byly v albu převážně české nápisy. 

 Album jsem dnes předala, tak se pojďte podívat na některé stránky :-).

Vybrala jsem si krásné korkové album. 


Tady ještě proběhla kontrola, jestli je vše v pořádku...


Má kolegyně Jana už má s insta alby zkušenost, tak mi poradila, 
kolik kapes takové album pojme. Můj speciální dík patří i Monice, která mi v Praze zakoupila a poslala náhradní kapsy do tohoto alba.


Nejdřív jsem si všechny kapsy vyplnila bílou čtvrtkou a pustila jsem se do práce. 

Na první stránku jsem použila vellum a srdíčko z psí sady, které jsem doplnila nápisem z mé velice oblíbené razítkové abecedy, chipboards a enamelkami. Dírky jsem si pro jistotu podlepila kolečky, aby se vellum při otáčení netrhalo. Kapsy jsem libovolně střídala, aby to bylo rozmanité :-)

Používala jsem převážně výseky a razítka z dílny Papero amo. Jednotlivé měsíce jsem od sebe oddělila. Použila jsem i novinkové miminkovské samolepky :-) a miminkovskou sadu razítekTaky kartičky z creative a simple kitů.












































Na závěr jsem použila propisot a skvělé razítko, aby bylo jasné, že jsem vše vyrobila já :-).


Děkuji za vaši návštěvu!


2 komentáře: