neděle 13. září 2015

Vyřezávané PL kartičky a ozdoby

Neděle je na blogu Papero amo ve znamení Project Life day. Dnes jej mám na starosti já :-)

Dnes pro vás mám takový trochu “piplací” návod, ale výsledek je moc krásný a hlavně efektní.

Budeme potřebovat:
čtvrtky, vyřezávací šablony, lepidlo, chňapátko, big shot



Pro foto postup jsem si vybrala jednodušší šablonu a čtvrtky v černé, červené a bílé barvě,ať je vše pěkně vidět :-)

Na bílou čtvrtku jsem si přilepila páskou vyřezávací šablonu a vyřízla motiv - pro ukázku to je PL karička 3x4 a hvězdičky.


Hvězdičky jsem si vyřezala ještě z černé čtvrtky. 



Bílou kartičku jsem si pod hvězdičkami podlepila proužkem bílé čtvrtky. Lepidlo jsem si z rolátka nanesla na celou plochu proužku.


Pomocí chňapátka jsem si černé hvězdčky přilepila do výřezů.



Když už jsem byla v tom lepení a vyřezávání, tak jsem si vyrobila ještě malé nápisové šipečky.


Tento postup můžete využít opravdu všude.
 Hlavně si nezapomeňte motiv vždy podlepit :-) 

Pěkný PL day!


2 komentáře: