sobota 12. září 2015

Project life 2015 - MS v ledním hokeji

Minulý týden mi jen tak probleskla hlavou myšlenka, která mi připomněla, že jsem zapomněla vložit stránky s MS v ledním hokeji. Tuto hokejovou vsuvku mám v albu zařazenou mezi 19. a 20. týdnem. Lední hokej nijak zvlášť nesleduju. Dívám se jen na MS, ale když nestíhám, tak to nijak nehrotím. Stránky jsem si lepila jenom proto, že se letos MS konalo u nás :-). Všechny fotky jsem si stahovala z internetu.


Levá strana:








Doplňková kapsa - pravá strana:





Doplňková kapsa - levá strana:





Pravá strana:








A příště budu pokračovat 22. týdnem :-)
Děkuji za vaši návštěvu!


5 komentářů:

  1. Krásně si to zpracovala. Nějaké fotky mám také postahované, ale asi ne všechny, abych to takhle pěkně zdokumentovala ... Nevím, jestli budu letošní MS zpracovávat. Ale tohle máš krásné, Leo!

    OdpovědětVymazat