sobota 19. září 2015

Project life 2015 - 22. týden

Po hokejové vsuvce je tady dnes pokračování mého life :-). Na řadě je 22. týden. Při tvorbě tohoto týdne jsem poprvé použila svoji novou pomůcku PHOTO SLEEVE FUSE.


Levá strana:











Doplňková kapsa - pravá:



Občas mám mezi lepením PL stránek trochu větší mezery a tak se pak stane, že použiju v jednom týdnu dva psací stroje :-). Vše je napsané na mechanickém stroji, ale tady jsem si to neuvědomila a použila jsem stroj elektronický :-).



Doplňková strana - levá:


Tady jsem se hodně natrápila s propisoty... Ani za nic se mi nechtěly odlepit z fólie, tak byl motiv na kartičce jenom částečný. Prázdná místa jsem tedy vymalovala obyčejnou tužkou :-).



Pravá strana:









Děkuji za vaši návštěvu :-)


3 komentáře:

  1. Zase to jsou moc krásné stránky! Díky za možnost nakouknout... ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. libi se mi ty vlajecky tydne!!!!

    OdpovědětVymazat