pondělí 10. srpna 2015

Project life 2015 - 17. týden

Po delší době jsem zpět s dalším týdnem. Minulý týden se mi totiž podařilo provést strašnou věc se svým notebookem, takže je chudák v servisu. Pochopitelně jsem neměla zazálohovaný žádný data, tak čekám a doufám, že vše půjde zachránit. Podle posledních informací, by vše mělo být dobré a když to dobře půjde, tak bych mohla mít notebook zítra nebo ve středu zpět :-). Momentálně frčím na starém notebooku, který se chudák přehříval i zimě, takže co teprve vedra, která zažíváme teď.

Abych se zbytečně nezdržovala, tak jsem 17. týden nafotila znovu.

Když jsem si připravovala fotky ze 17. týdne na tisk, tak jsem si omylem smazala celou složku s tímto týdnem. No někdy se zadaří… Zůstalo mi cca 7 fotek, které jsem si stihla nakopírovat jen z rychlého náhledu. A textu jsem v tomto týdnu taky zrovna moc neměla, tak jsem netušila, čím tyto absence zachráním... No někdy se prostě daří... Celý týden mi zachránily kartičky od Papero amo Perfektní den, které jsem letos použila už podruhé.




Levá strana:








Pravá strana:








Děkuji za vaši návštěvu!



Žádné komentáře:

Okomentovat