úterý 18. srpna 2015

PHOTO SLEEVE FUSE

Minulý týden v úterý mi Anička z Papero amo dovezla malou objednávku. Měla jsem objednané abecedové sady silikových razítek a hlavně tavičku PHOTO SLEEVE FUSE. K tomu ještě nějaké ty kapsičky. K vyzkoušení jsem se dostala až ve čtvrtek a to jen om v rychlosti. Ale tavička funguje, je báječná a já nechápu, jak jsem si mohla myslet, že ji nikdy nebudu potřebovat :-). Něco více o této vychytávce si můžete přečíst zde.


Jako první jsem se rozhodla zatavit okraj doplňkové kapsy, kterou jsem si vyrobila podle tohoto návodu. Kartičky mi v kapse nehezky lítaly, tak na řadu přišla tavička. Vždycky je vše nejlepší zkoušet nejdříve na nečisto, ale jak jsem psala, nebyl čas :-).

Nejdříve jsem byla trochu rozladěná z toho, že se mi folie přitavila jen lehce, ale za chvíli jsem zjistila, že je to špatným sklonem tavičky. Držela jsem ji jako tužku a netočilo se mi kolečko. Tak jsem ji postavila kolmo a hned byl výsledek lepší :-). 



Pak jsem si uvědomila, že tavit na plastové řezací podložce asi taky nebude to pravé. Přemýšlela jsem co bych použila, protože nic skleněného rovného a ještě k tomu hladkého nemám. Pak jsem si vzpomněla na kousek obkladačky, kterou mám doma už spoustu let. Správně by měla být přilepená za botníkem, ale když není nikdo, kdo by ji přilepil... a jak se mi teď hodila :-).

A tady už je zatavená kapsa na již zmiňované obkladačce:


Jako druhé jsem zkoušela přitavit doplňkovou kapsičku.


Tady mi chvíli trvalo, než jsem si vše srovnala a vyměřila, ale nakonec se i to povedlo a já jsem mohla tavit.



A víc jsem toho zatím nestihla, ale určitě se brzy zase pokusím pomocí tavičky něco vylepšit :-).

Děkuji za vaši návštěvu!



5 komentářů:

  1. Super, taky jsem rada, ze tuhle pomucku mam, ale zvlastni je, ze mi takhle redukce na zasuvku nefungovala, malem mi cela pajka vyhorela. Musela jsem si koupit s menicem napeti. No nevadi, uz funguju, jak mam. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brácha je elektrikář, takže vydal jasný pokyny co a jak a já šlo mi to hned bez problémů :-)

      Vymazat
  2. Leuš, ty jsi tím připevnila odklápěcí kapsičku?

    OdpovědětVymazat
  3. Lei super, těším se na další ukázky!

    OdpovědětVymazat