čtvrtek 9. července 2015

Project life 2015 - 13. týden

Tento týden mám dovolenou a snažím se trochu stáhnout svůj skluz v lepení. Mám hotový 19. týden a rozpracovanou hokejovou vsuvku :-). Ovšem... vše je na úkor jiných věcí... jako třeba mytí oken ;-). Ještě chvíli to budu muset vydržet :-)

Tady už je můj 13. týden...




Levá strana:









Pravá strana:









Děkuji za vaši návštěvu!


6 komentářů:

  1. Leuš krásne stránky :) "Nášemu" Benjimu byva taky špatne v aute :-( skoro vždy zvraci ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivi! :-) Já jsem koupila nový přepravní box a tam mi zatím zvracel jenom jednou... Jinak Božinovi dávám před cestou homeopatika, když je má, tak nezvrací... je mi ho líto chudáčka... jak vidí auto, tak se snaží utéct.

      Vymazat
    2. Ano?? homeopatika nieco specialne od veterinara??? To by bolo fajn nieco co by mu pomohlo a mohli by sme ho brat castejsie so sebou na vylety (je mi ho luto ked musi ostat doma ...) a presne ako pises s tym autom to je aj s Benjim.....

      Vymazat
    3. Jsou to homeopatika Cocculine pro lidi :-). Je jich tam 30 a stály něco kolem 100 Kč, takže žádná hrůza. Veterinář mi jinak doporučil Kinedril pro děti a dávkování podle návodu, ale to jsem si říkala, že je až to poslední, kdyby už fakt nic nezabralo.

      Vymazat
  2. :) diiiki za typ Lei dam typ priatelovi a uvidime ci to pomoze ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. :) diiiki za typ Lei dam typ priatelovi a uvidime ci to pomoze ;-)

    OdpovědětVymazat