čtvrtek 4. června 2015

Project life 2015 - 8. týden

Po trochu delší pauze je tady další týden mého project life. Na tvorbu 8. týdne jsem použila úžasné a hlavně české kartičky Papero amo Perfektní den, které vytvořila šikovná Silvie a MěsíceTakže pro ty z vás, které ještě váháte (kartičky se vám můžou zdát moc barevné), mám malou inspiraci a jeden tip :-). K sadě Perfektní den jsem si vyrobila vlastní barevně ladící kartičky.




Použíla jsem akvarelový papír (koupíte v papírnictví), vodu v rozprašovači, Distress inkoust(odstín PEACOCK FEATHERS ) a akvarelovou barvičku H2O Luminarte (odstín Sunburst).

Barvení pomocí Distres inkoustů jsem provedla následovně… Na pracovní podložku jsem sioťupala polštářek distress inkoustu, pomocí rozprašovače jsem inkoust naředila vodou a “vymáchala” akvarelovou čtvrtku. Vše jsem přesušila horkovzdušnou pistolí. Některá místa jsem v inkoustu “vymáchala” ještě několikrát, vždy jsem přesušila pistolí.


Princip barvení akvarelové čtvrtky pomocí Luminarte barviček je téměř stejný jako u Distress inkoustu, ale s tím rozdílem, že jsem si barvičku na podložku nanesla pomocí štětce s vodou.Takto nabarvenou čtvrtkou jsem podložila únorovou kartičku a fotku. 


Je to velice jednoduché a rychlé :-), takže určitě si něco podobného vyzkoušejte.

Levá strana:








Pravá strana:









Děkuji za vaši návštěvu!


Žádné komentáře:

Okomentovat