sobota 2. května 2015

Papero amo - BLOG HOP


 
Pokud netušíte, co by to ten "blog hop" mohl být, je to přesně tak, jak to zní :-) 
Budeme tedy skákat z jednoho blogu na druhý
U každé členky design teamu Papero amo se můžete podívat na něco nového z její tvorby, prozradí vám, co nebo kdo ji ve scrapbookovém světě nejvíce oslovil, podělí se s vámi o oblíbené produkty a navíc si na každém blogu můžete zasoutěžit o dárkové poukazy!
 
Připravuje se...
 
Stránka z aktuálního creative kitu :-)
 
 
Inspiruje mě...
 
Ráda se dívám na stránky Christine. V loňském roce jsem se insprivala hlavně její PL tvorbou. Letos jsou to její scrapbookové stránky. Aktuální coffee stránka je úžasná :-)
 
 
 Pět produktů, které miluji...
 

 
 
 Soutěž...
 
Vytvořte komentář k tomuto příspěvku - odpovězte na otázku: "Kterou světovou scrapbookovou hvězdu byste rádi viděli na workshopu PA?"
Ze všech komentářů, které budou obsahovat odpověď na otázku v pondělí vylosujeme výherce POUKÁZKY NA 500 Kč NA NÁKUP NA WWW.PAPEROAMO.CZ.
 
A nyní už můžete udělat HOP na blog k JANĚ BENNETT kde na vás čeká další porce inspirace a také další výhra!
 
Děkuji za návštěvu :-)
 
 

35 komentářů:

  1. Tak tady je to pro mě jasné - Ali Edwards. Její stránky jsou nádherné! Jinak děkuji za inspiraci na blog Christine...

    OdpovědětVymazat
  2. Já miluju Teresu Collins, takže kdyby ta se tu objevila, bylo by to úžasnééé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Verím, že sa raz dostanem na workshop PA a najradšej by som tam videla Olgu Heldwein alebo Annu Rogalsku, ich tvorba je čarovná a nádherne zdobená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Byla jsem okouzlena Paige Evans, takže tu bych ráda ještě jednou viděla.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám ráda tvorbu Melindy Spinks. Její stránky bývají mou inspirací :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych teda ráda viděla nějakého chlapa, který tvoří a kromě Tim Holtze zatím žádného neznám, tak aspoň toho..

    OdpovědětVymazat
  7. Mne sa velmi paci tvorba Vicky Papaioannou a jej Art Journal Pages su uplne perfektne vzdy cakam kedy pride s niecim novym :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mé nejoblíbenější - Heidi Swapp či Teresa Collins :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju Mellisu Phillips (lilybean paperie), ale taková Teresa Collins nebo Tim Holtz by mě taky neurazili :D

    OdpovědětVymazat
  10. Za mě nejspíš Vicky Papaioannou, stále obdivuji její Art Journal.

    OdpovědětVymazat
  11. Pro mě Teresa Collins, Tim Holtz a Paige Evans ( na kterou jsem se bohužel nemohla dostavit :-( )

    OdpovědětVymazat
  12. Toužila bych vidět na živo práci od Amy Tangerine nebo přáníčkové Kristiny Werner.

    OdpovědětVymazat
  13. Jééé - to bude krásných hostů :D Mojí scrap celebritou je samozřejmě Heidi Swapp a Tim Holtz, ale poslední dobou také ráda sleduji nádhernou a něžnou tvorbu Stephanie Bryan - http://www.stephaniemakes.blogspot.cz/.

    OdpovědětVymazat
  14. Na YouTube s otevřenou pusou ráda koukám na plno "hvězd" ;-) Také mám ráda Vicky Papaioannou a její art journal. Přáníčka mám ráda od Kristiny Werner, ale ta asi žádné workshopy v zahraničí nepořádá. Pak mám ráda Jennifer McGuire, Brandy Cox, Nicolettu Zanellu, Einat Kessler, Gabrielle Pollacco, no a tak bych mohla pokračovat až do zítra ;-)
    A na Pinterestu obdivuji přáníčka od Doroty Kopec, na YouTube jsem ji zatím neobjevila.

    OdpovědětVymazat
  15. Velmi ráda mám Stephanie Bryan, ale ještě radši mám Suse Fish, která je podle mě naprosto dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  16. Velmi ráda mám Stephanie Bryan, ale ještě radši mám Suse Fish, která je podle mě naprosto dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já bych určitě chtěla zase nějaký patlací workshop ve stylu Finnabair. Tak ze srandy jsem přemlouvala Rachel (RachO113 na YouTube), že by mohla přijet, že jí to zařídím, ale ona nějak moc nechce cestovat... ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Já nemám žádný svůj idol, ale líbí se mi třeba přáníčka od Kristiny Werner.

    OdpovědětVymazat
  19. Heidi Swapp a Magdu Mizeru..nejen kvuli scrapiu ale i fotkam :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Riikka Kovasin alebo Terhi Koskinen :)

    OdpovědětVymazat
  21. vidím, že asi vedie Tim Holtz :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Já miluji Maggie Holmes :-) - pokud neřešíme reálnost provedení :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Já obdivuju Tanyu Sonatu Joy. Jo, a Tim by byl taky super, jen si nejsem jistá, jestli bychom ho vůbec zaplatily :o)

    OdpovědětVymazat
  24. Za mne Heidi Swapp a Teresu Collins :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj, mně se líbí tvorba Stephanie na http://www.stephaniehowell.typepad.com/

    OdpovědětVymazat
  26. Michaela Paličková3. května 2015 22:59

    Nejspíš Teresu Collins

    OdpovědětVymazat
  27. Amy Tangerine - workshop by asi musel byt zlaty, ale stal by za to.

    OdpovědětVymazat
  28. VÝHERCE POUKÁZKY - Lucie Nováková - gratulujeme :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám velikou radost :-) mockrát děkuji :-)

      Vymazat