sobota 18. dubna 2015

Project life 2015 - 2. týden

Včera jsem se na blogu u Irisky dočetla, že 24. 4. 2015 vyjde kniha o našem velkém koníčku - papírovém tvoření - scrapbookingu, cardmakingu a Project Life Scrapbooking - papír s příběhem. Tuto knihu sepsala právě Irena ve spolupráci s dalšími šikovnými ženami. Mezi nimi je i Anička z Papero amo a budete moci v ní shlédnout i některé mé project life projekty :-). O které se jedná netuším ani já, ale jsem velice potěšena :-). 

A dnes bych vám ráda ukázala svůj druhý týden roku 2015. 


Na tuto dvoustranu, stejně jako na úvodní stranu a první týden, jsem použila převážně materiál z prvního letošního Project life kitu Papero amo. Také se určitě podívejte na projekty z toho kitu od mojí kolegyně Jany.


Levá strana:


Úvodní kartičku týdne jsem vyrobila podle návodu od Moniky, který připravila pro Papero amo.







Pravá strana:







Foťáčková kartička je vyrobená podle tohoto návodu.


Děkuji za vaši návštěvu!


Žádné komentáře:

Okomentovat