sobota 31. ledna 2015

ART JOURNAL - leden

Nedávno jsem na blogu Papero amo, veřejně prohlásila, že si letos každý měsíc vytvořím dvoustranu do svého art journalu. K mojí výzvě se přidala Danka a Silvie.  Protože je dnes posledního, tak jsem konečně svoji dvoustranu dokončila (čekala jsem na razítka, která jsem nakonec vlastně nepotřebovala :D).

Na svoji stránku jsem si vybrala tato média:


Pro začátek jsem si vybrala takovou jednoduchou kompozici. Některé detaily musím ještě vychytat, ale od toho art journal je :-)


Stránky jsem si nejdřív přetřela gessem, pak modrou gelatos. Vše jsem pak zafixovala lesklým gelem. Modelovací pastu jsem smíchala se žlutým distress inkem a přes šablonu špachtličkou nanesla na stránky. 


Z bílé čtvrtky jsem si nastříhala sníh, ze zelené a hnědé stromy a vše přilepila lesklým gelem. 
Na závěr jsem narazítkovala černým Staz-on inkoustem nápis a datum.


Už abych pomalu přemýšlela nad další dvoustranou :-)

Děkuji za vaši návštěvu!



Žádné komentáře:

Okomentovat