středa 24. prosince 2014

Vánoční baňky

Minulý týden v pátek jsme měly takové malé předvánoční posezení s mými kamarádkami. Předaly jsme si dárečky s tím, že si je samozřejmě necháme pod stromeček. Ale jeden dáreček jsme si musely rozbalit hned, protože se nám bude hodit už dříve...



Jsou to keramické baňky, které si každý může namalovat nebo nazdobit podle sebe. Takže jsme dostaly za úkol barvit a zdobit a pak na FB ukázat, co jsme vytvořily.

V sobotu jsem se pustila do práce. A protože se ode mě neočekávalo, že baňky "jen" namaluju, tak jsem nakoukla na blog Papero amo, kde měla před časem návod na netradiční vánoční dekoraci Olinka. 

Tak jsem různě natírala, lepila, barvila, zdobila... No smíchala jsem kdeco všechno :-)

A tady jsou moje mixed media baňky...


Všem mým kamarádkám, známým a čtenářům mého blogu bych chtěla popřát krásné vánoční svátky a pohodový rok 2015. Moc vám děkuji za čas, který trávíte na mém blogu a doufám, že budete nakukovat i v novém roce.





Žádné komentáře:

Okomentovat