úterý 28. října 2014

MIXED MEDIA - Praha

V sobotu se konal v Praze kurz s KASIOU KRZYMIŃSKOU - CZEKOCZYNOU, který pořádaly Anička a Pavlína z Papero amo. A já jsem opět překonávala své hranice! Přihlásila jsem se pochopitelně na oba kurzy, ale pochlubím se pouze s jednou stránkou :-). Ta první, z dopoledního kurzu s názvem "Color Diving", se mi totiž nelíbí... Nepovedly se mi barvy ani kompozice, tak jsem ji zavřela do skříně a zatím ji nechci ani vidět :-). 

Odpoledne byl na programu kurz z názvem "Make It Your Way" a to už jsem s výsledkem velice spokojená! Asi jsem dávala větší pozor a taky jsem si nechala více poradit. Když jsme stále přidávaly různé vrstvy a barvy, tak jsem se vždycky bála, že právě v tento okamžik to celé "zprasím", ale nakonec se tak nestalo a já vám můžu ukázat alespoň jeden výtvor :-)






Kurz byl báječný, atmosféra byla pohodová, vesela a uvolněná! I když tohle není zrovna můj šálek kávy, tak si rozhodně něco podobného vyzkouším i doma :-). Líbí se mi to!
Na podrobnější reportáž se podívejte na blog Papero amo, video má na svém blogu Kasia a taky Monika celý den hezky shrnula :-).

Děkuji za vaši návštěvu!


Žádné komentáře:

Okomentovat