úterý 7. října 2014

Creative kit - říjen

Minulou středu byly představeny říjnové kity Papero amo a dnes první várka projektů od design teamu. Jaký je říjnový kit? Barevný... plný krásně výrazných vzorů, 
a jeho syté barvy pořádně povzbudí vaši náladu.Vydejte se s námi do Orientu!


I já jsem se nejdříve těch barev zalekla! A nejen barev... když jsem si kit prohlížela, moje první myšlenka byla: Co budu dělat se všema těma liškama??? Nakonec jsem si poradila :-) Ale musím přiznat, že jsem inspiraci našla na Pinterestu. V poslední době jsem měla stránkovou krizi a co jsem vytvořila, tak se mi nikdy nelíbilo. Až teď jsem konečně zase se svým výtvorem spokojená :-)






Děkuji za vaši návštěvu :-)

 

2 komentáře:

  1. Leo, s liškama jsi si poradila báječně, povedená stránka. Mě přišel kit dnes a přesně jsem si říkala to samé: Co budu dělat s těma liškama. :-) Ale už mám něco v hlavě. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Mileno :-) Pak se pochlub, jsem zvědavá ;-)

    OdpovědětVymazat