pondělí 22. září 2014

Blog hop trochu jinak... A 'Something Different' Blog Hop

Už i ke mně dorazil trochu jiný blog hop :-). Oslovila mě naše milá žena Irena. A v čem to spočívá? Oslovená screpařka odpoví na pár otázek týkajících se její tvorby. Tento seriál blog hop rozjela Jessy Christopher. Já v poslední době nemám čas na nějaké rozepisování se k článkům, ale tady se malinko rozepíšu :-)




1. Na čem právě pracuji? 
Právě teď doháním hlavně svůj skluz, který mám v Project life. Přes léto nebyl na lepení čas, tak doufám, že se mi vše podaří dohnat v následujících dnech, abych mohla konečně vytvořit stránku, kterou jsem v červnu slíbila Didi. No a taky průběžně tvořím projekty pro Papero amo, protože jsem členkou jejich design teamu.







2. Jak dlouho mi trvá vytvořit projekt?
To záleží na tom, co zrovna dělám. Pokud tvořím stránku z kitu pro Papero amo, tak mám materiál více méně daný a nemusím se  prohrabovat zásobami a vybírat, co by se mi nejvíce hodilo. Když lepím project life, tak tam mi většinou hodně času zabere výběr kartiček a úvodní kartička k danému týdnu. Nikdy jsem si ale čas nestopovala, takže přesně nevím :-). Tvoření prokládám občerstvovacíma pauzičkama :-). Někdy se mi taky stane, že hotový projekt druhý den trochu předělám, protože nejsem zrovna moc spokojená :-).



3. Co jsou právě teď mé nejoblíbenější věci, které používám k tvorbě? 
Teď nejvíce používám silikonová razítka, černý inkoust, project life kartičky, enamelové tečky, samolepky, abecedy, chipboardové ozdoby. No a nejdůležitější jsou pravítko, tužka a řezačka :-)



4. Jak vypadá tvůj kreativní proces? 
Nejdřív si rozmyslím, co vlastně budu dělat. Pak, vzhledem k tomu, že můj pracovní stůl je v ložnici a zároveň na něm mám i notebook, začínám tím, že si odsunu notebook stranou a vyndám pracovní podložku. Z vestavěné skříně si vytáhnu všechen materiál, o kterém si myslím, že budu potřebovat a začnu rozmýšlet co a jak a hlavně kam :-).


5. Jak a čím se inspiruješ?
Většinou se inspiruju tím, co vidím :-). Buď jsou to hotové projekty, na které narazím na internetu nebo materiál, který si koupím nebo se mi líbí. A hodně inspirace nacházím na Pinterestu. Je to sice ohrané, ale je to tak :-)



6. Jaký je tvůj osobitý styl?
Jak bych asi tak popsala svůj styl... Ani nevím, jestli mám nějaký styl, ale asi ano. Spíš bych řekla, že tohle by měl posoudit někdo jiný než já :-) Mám stránky, na kterých je všechno vyrovnáno podle pravítka a zařízlé na řezačce, ale také mám i "křivé a otrhané" stránky. Někdo by mohl říct, že preferuju spíše "čisté a pravidelné" stránky, ale já bych s tím nesouhlasila, protože umím i stránky pocákat a oškubat a nalepit křivě :-). Důležité je, abych na závěr byla se svým projektem spokojená především já, protože o tom to je :-)



Tento blog hop je putovní, takže se podíváte i k jiným scrapženám. 

V pondělí 29. 9. nakouknete k Silvii, mé kolegyni z design teamu Papero amo.

V pondělí 6.10. se určitě podívejte k Petře Váchové.

V pondělí 13.10. zase budete mít možnost navštívit blog Zuzky Nejmanové.

Určitě se u těchto šikovných žen stavte na návštěvu, protože nebudete litovat! Každá z nich má totiž úplně jiný styl a to je na tvoření to nejlepší!

Děkuji za vaši návštěvu a tvořte, protože je to bezva!


2 komentáře:

  1. Leo milé čtení a ještě lepší prohlížení !

    Já mám tvůj styl, který je pro mně prostě "Leovský" :-) moc ráda a těším se na další projekty.

    A taky na další účastnice, je super se takhle potkávat, poznávat a inspirovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné počteníčko, díky i za krásné stránky.

    OdpovědětVymazat