čtvrtek 14. srpna 2014

Sketch pro Papero amo

Srpnový sketch na blogu Papero amo jsem měla tentokrát na starost já.

Už delší dobu mi doma ležely fotky západu slunce, které jsem chtěla dát na scrapbookovou stránku. Jenže momentálně stíhám pouze stránky z kitů a k těm se mi fotky nehodily. Takže jsem byla ráda, že na mě tento měsíc připadl sketch :-)


Jako základ stránky jsem použila bílou strukturovanou čtvrtku, kterou jsem přes šablonu posprejovala oranžový perleťovým sprejem Heidi SwappKaždou fotku jsem podložila kouskem vellumové čtvrtky z aktuálního creative kituMísto čtvrté fotky fotky jsem použila kartičku z čtvrtky, která je také z aktuálního kitu. 


Z černé čtvtky jsem si vyřezala na Big Shotu rostlinku, kterou jsem stále přesunovala tam a zpět, protože jsem nějak nebyla spokojená :-). Stránku jsem doplnila šitím, washi pásko, enamelkami (také z aktuálního kitu) a otiskem písmenkového razítka. 

Na nadpis jsem použila novinkový chipboardový výsek Papero amo, který jsem obarvila černým Distress inkoustem.





Pokud si vyrobíte stránku podle mého sketche, tak se nám nezapomeňte pochlubit v naší Pinterestové galerii! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat