sobota 3. května 2014

Papero amo Blog Hop



Pokud netušíte, co by to ten "blog hop" mohl být, je to přesně tak, jak to zní :-) 
Budeme tedy skákat z jednoho blogu na druhý
U každé členky design teamu Papero amo se můžete podívat na něco nového z její tvorby, prozradí vám, který projekt z Pinterestové galerie Papero amo ji nejvíce oslovil, podělí se s vámi o oblíbené produkty a navíc si na každém blogu můžete zasoutěžit o krásný DÁREK!

Připravuje se...


Stránka z aktuálního květnového creative kitu :-)

Inspiruje mě...


Kristína Čepčeková... moc se mi líbí její "čistý", jemný styl a propracované detaily. Moc hezky pracuje s barvami, kombinuje různé materiály a vrství. Prostě krása nesmírná!

Pět produktů, které miluji...



Giveaway...

Napište komentář k tomuto příspěvku - odpovězte na otázku: "Co byste se chtěly naučit na workshopu Papero amo?" Ze všech komentářů, které budou obsahovat odpověď na tuto otázku, vylosujeme v pondělí výherce originální SADY SILIKONOVÝCH RAZÍTEK "Z lásky".


A nyní už můžete udělat hop na blog k LUCII, kde na vás čeká další porce inspirace a také další výhra!

Děkuji za vaši návštěvu!


21 komentářů:

  1. Chtěla bych se naučit pracovat s Gelatos, ještě jsem je neměla v ruce, ale moc mě zajímají :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja by som sa chcela naučiť pracovať s farbami a maskami, aby som vedela robiť prekrásne mixed media, aké robí napr. Deniska. A tiež ma vždy fascinujú tajné priečinky a podobné praktické vysúvacie a skrývacie vecičky, tak aj na taký štýl, ako Silvi ukázala medzi poslednými príspevkami na blogu PA ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla by jsem se naučit vyrábět malé, ale i velké alba, které bych si celé ručně vytvořila, sešila a polepila :-D :-)
    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. ano i já bych se chtěla naučit dělat od základu albumy. Např. nabarvit si papír, pospojovat a potom dozdobit. Snad se mi to někdy splní.:) v.knodlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem na tom stejně jako Míša (MS Design). Gelatos jsem ještě neměla v rukách, na videu sleduji jak s nimi ostatní pracují, ale nemám odvahu to zkusit sama.

    OdpovědětVymazat
  6. Mně asi nejvíce fascinují mixed media stránky a tak mně nejvíce zajímá práce se šablonymi/maskami, s gessem, případně i dalšími médii (multi medium gloss/matte, strukturovací pasty, embosovací média).

    OdpovědětVymazat
  7. Přidávám se k Monice…mixed média a nejrůznější patlání přes šablony, gesso, vrstvení a kombinace zdánlivě nemožných věcí a materiálů. Moc se mi například líbí práce od Olinky Helge, to je pro mě nádherná práce a nedosažitelný cíl :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vzhledem k tomu, že se spíš zaměřuji na mixed media - takže gelatos a masky mám zmáknuté ;-) - bych spíš potřebovala nějaký kurz na to, jak z prázdného 12*12 papíru vykouzlit krásnou vrstvenou stránku.

    OdpovědětVymazat
  9. Mna by velmi zaujimali rady ako spravne umiestnit v priestore jednotlive prvky, teda kompozicia

    OdpovědětVymazat
  10. Já bych se přikláněla taky k výrobě vlastního alba- desek na PL.

    OdpovědětVymazat
  11. Chtěla bych umět dělat i stránky formátu 30,5 x 30,5. Moje předchozí pokusy mi přijdou jakoby nedokončené a prázdné.

    OdpovědětVymazat
  12. chtěl bys se naučit "patlat" - mix media, gesso, strukturovací pasty. nějaké pokusy už byly, ale pořád to není ono :-D
    Danas

    OdpovědětVymazat
  13. jak vyrobit vlastni album a jak patlat :) Jana Bennett

    OdpovědětVymazat
  14. Chtěla bych se naučit jak udělat vlastní (mini)album od začátku do konce (tedy vazbu i nějaké ty nové techniky na zdobení apod.)

    OdpovědětVymazat
  15. Lucie Pilátová3. května 2014 22:17

    Pro co vše lze využít a jak kombinovat >Gelatos<. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  16. Zajímá mě, jak tvořit základy SB stránek. Lucie F.

    OdpovědětVymazat
  17. Na stránkách Papero amo jsem nováčkem. Přestože mám už se scrapováním nějakou zkušenost, ráda bych se více naučila techniku "patlání". Martina S.

    OdpovědětVymazat
  18. Takže po mé aktuální dnešní zkušenosti bych se potřebovala naučit, jak nafotit svůj projekt, aby fotka hezky vypadala, barevně odpovídala a byla opravdu ostrá. Lucie F.

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý večer, mě by nejvíce zajímala práce s gessem a spreji. Jitka Klimíčková

    OdpovědětVymazat
  20. Moc vám všem děkuji za vaše komentáře. Doufám, že vás blog hop bavil stejně jako mě :-) Je čas vyhlásit vítězku... krásnou sadu silikonových razítek vyhrává DANAS :-) Gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  21. Díky, díky, díky :-D mám obrovskou radost :-)))))))
    Danas

    OdpovědětVymazat