neděle 13. dubna 2014

Project life 2014 - 8. týden

Měla bych si trochu pohnout s vkládáním příspěvků project life 2014. Dneska se chystám dokončit 13. týden a vložených mám teprve 7. týdnů... Takže tady je 8. týden :-) 

Tento týden jste možná před časem viděly na blogu Papero amo. Použila jsem materiál z jarního project life kitu. Bohužel na mě nezbyla, kvůli velkému zájmu o kit, sada razítek, což mě velice mrzí... jsou naprosto dokonalá!


Levá strana:








Pravá strana:







Hotová fotka screenshotu z telefonu se moc nepovedla, ale už jsem přišla na lepší způsob, takže v dalších týdnech, už bude počasí celé a neořezané :-) Jsem na sebe docela pyšná, protože takové hrátky s různými programy a úpravy fotek naprosto nesnáším, ale minulý, tedy 14. týden bych řekla, že mám naprosto úžasný :-) Však časem uvidíte ;-)


To je pro dnešek vše, děkuji za vaši návštěvu a budu se těšit zase někdy příště :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat