pondělí 7. dubna 2014

Creative kit - duben

Krásný jarní dubnový creative kit Papero amo už známe a dnes se můžete podívat i na první várku projektů od design teamu.

V dubnovém CREATIVE kitu najdete spoustu květinových vzorů,
které se budou hodit k vaší rozkvetlé náladě :-)


Já jsem na svoji stránku použila první letošní fotky květin z naší skalky, kterou máme před chatou. Barevně se mi ke kitu moc hodily :-)






Pořád mám takové nutkání stránku orámovat tenkým černým fixem... Co vy na to? Napište mi váš názor do komentářů :-)

Edit 9.4.2014: Dala jsem na své nutkání a rady scrapžen a stránku jsem orámovala... na fotce to bohužel není moc vidět, ale ve skutečnosti stránka vypadá o moc líp :-)


Děkuji !


4 komentáře:

  1. to nutkání je správné :-) , linka to celé sevře a uzavře, kompozičně to bude držet pohromadě

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, přesně to si taky říkám, je to takové nedodělané :-) Děkuji, Oli!

    OdpovědětVymazat
  3. Leo přesně mě to napadlo, možná i obšití by stačilo, když máš přišité fotky. Ale jinak je to pěkná minimalistická Leo stránka :-))

    OdpovědětVymazat