středa 9. dubna 2014

Anna-Maria Wolniak v Praze

V sobotu 5.4.2014 se v Praze konaly kurzy, který pořádaly holky z Papero amo. Lektorkou byla Anna-Maria Wolniak, moc sympatická, veselá, ale hlavně velice šikovná žena :-). Já jsem samozřejmě nemohla chybět ani na jednom z nich! Podrobnou reportáž z kurzů si můžete přečíst zde

Já přihodím jednu fotku s Annou...


Jednu fotku neúplného design teamu Papero amo...


A svoji stránku, kterou jsem se pokoušela vytvořit podle Anniného layoutu a materiálu z balíčku...
Stránka byla náplní dopoledního kurzu.


Čtvrtku jsem, podle pokynů, potírala gessem, takže se mi pravá strana celá pokroutila, což je bohužel vidět i na fotce... nepodařilo se mi stránku vyfotit lépe.




V odpoledním kurzu jsme tvořily mini album, které ovšem zatím nemám dokončené. Snad se mi někdy podaří dokončit :-)

Děkuji za návštěvu


Žádné komentáře:

Okomentovat