sobota 29. března 2014

JOFY od PaperArtsy

Už je to celkem dlouho, co mám tuto sadu razítek doma. Použila jsem je jenom jednou, a to v září. Před časem mě kolegyně poprosila, jestli bych nevyrobila obálku k pro její dceru Květu k 15. narozeninám. Květu jsem před 12 lety hlídávala, když byla nemocná a já jsem zrovna po škole neměla práci. Požadavek měla kolegyně pouze jeden, aby na obálce bylo uvedeno Květince. No a co jiného by se k 15ti leté Květince hodilo více než květinky :-).



Ta samá razítka jsem nedávnou použila znovu, když mě Denisa G. požádala o výměnu ATC. Dlouho jsem se žádné výměny neúčastnila, protože na to už opravdu nemám čas, ale řekla jsem si, že jedna kartička mě nezabije :-)


A tady už je ATC, která mi přišla od Denisy. Moc krásná a detailně propracovaná :-)


Děkuji za návštěvu a přeji krásný víkend!


1 komentář:

  1. Krásné razítko, krásné kytičky, obálky i kartičky... super...

    OdpovědětVymazat