pondělí 10. února 2014

Project life 11

Už ani nevím, jak bych začala :-) Stále jsem ještě nezveřejnila všechny strany PL 2013. Po zveřejnění této mi budou zbývat ještě tři dvoustrany a poslední strana. V PL 2014 mám hotové celé 4 týdny a dnes jsem si nechala vyvolat fotky z posledních dvou týdnů. Takže by se dalo říct, že relativně stíhám :-)

Tady už jsou podzimní strany...


Můj taťka je sběratel starých mechanických psacích strojů a doma má cca 20 ks. Takže jsem toho využila a napsala si journaling na jednom z nich. Nejdřív mi taťka tvrdil, že píšou všechny a jen stačí, abych si vybrala font. Jenže pak jsme zjistili, že to až tak úplně není pravda a ten, který opravdu psal se nám podařilo najít asi až na osmý pokus :-) Samozřejmě jsem si na jednu kartičku práskla chybu, kterou jsem však elegantně zamaskovala samolepkou :-)

Strana levá a podzimní focení u Aničky...








Strana pravá a víkend na chatě... Povedly se úžasné fotky mamčiné čivavy Mii a mého Sonnyho. Mia ze Sonnyho není moc nadšená... Mia je dámička v letech, která chce mít hlavně klid a Sonny je malý kluk, který si chce pořád hrát :-)








A to je pro dnešek vše. Snad se mi ještě tento týden podaří vložit další strany PL 2013, ať se můžu pochlubit už těmi letošními :-)

Děkuji za návštěvu 


2 komentáře:

  1. Další krásné stránky :-) Závidím, že jsi aktuální. Já mám z nového roku 1. týden :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Moni :-) Snažím se být aktuální jak se dá :-)

    OdpovědětVymazat