čtvrtek 2. ledna 2014

Vánoční dárek - první

Loni (původně jsem měla napsáno k letošním Vánocům :-)) jsem se rozhodla, že své příbuzenstvo obdaruju scrapbookovýma stránkama. Trochu mi k tomu dopomohla Iriska, když nám v diskuzi nabídla volné rámečky, které jsme dostaly na jarním libereckém kurzu. Po dlouhém přemýšlení jsem si zamluvila 4.

Už máme po Vánocích... jak to zase uteklo..., takže vám můžu ukázat první stránku. Byla pro bratra a Verču, tedy Páťovi rodiče :-)

Stejnou fotku už jsem zpracovávala jednou a protože se Verči moc líbila, použila jsem stejnou a se stejným efektem.





V rámečcích stránky vypadají úplně jinak! Jen je škoda, že nebylo světlo na focení, když jsem rámečky chystala. Ale třeba se mi je někdy podaří vyfotit u majitelů

Děkuji za návštěvu!


Žádné komentáře:

Okomentovat