úterý 21. ledna 2014

Project life 9

Konečně už mám hotové všechny stránky project life pro rok 2013! A včera se mi podařilo dokončit i levou stranu prvního týdne roku 2014 :-). Vzhledem k tomu, že mám celý týden neplánovanou dovolenou, tak se snad někam posunu a doženu letošní skluz :-)

Ovšem dnes je na řadě další dvoustrana z loňského roku, tentokát z Liberce. Na její tvorbu jsem použila materiál, který jsme měly na kurzu v balíčku. Musím přiznat, že jsem se při tvořbě trochu inspirovala u Irisky.


Levá strana:









Pravá strana:








Moc se mi líbí, jak se celá rodina hezky zapojila do PL 2014 :-) Nikomu nevadí, že je pořád fotím a dokonce i Páťa, který se někdy fotit nechce a schovává se, včera pózoval o sto šest :-) Jsem mu říkala, že ty fotky dám do toho velkého alba, které si prohlížel :-)

To je pro dnešek vše, děkuji za návštěvu!


2 komentáře: