pondělí 6. ledna 2014

Project life 8

Svůj project life pro rok 2013 zatím stále ještě nemám hotový :-) Minulý týden jsem byla nemocná, takže jsem ležela a spala. Na tvoření nebyla nálada. Vše chci dohnat tento týden, protože jsem si vzala od středy dovolenou. Chybí mi poslední dvoustrana a zadní strana. No a pak se můžu směle pustit do project life pro rok 2014. Ten nakonec budu dělat po týdnech. Koupila jsem si kvůli tomu i nový foťák :-) Mimochodem jsem z něj nadšená a vůbec nechápu, jak jsem si mohla myslet, že ten můj dinosaurus (čti foťák cca 9 let starý) je dobrý a dostačující... Vůbec není!!!

Tady už je moje další dvoustrana, tentokrát z prvního týdne v září, kdy bylo ještě nádherně a hlavně teplo :-) Před chatou máme obrovskou louku, kde bývají krávy. Jednou za čas je přestěhují na tu část louky, kterou máme blízko u chaty. Někdy večer krávy zavítají až k nám, což je cca 5 m před naši chatu.


Levá strana:








S pravou stranou moc spokojená nejsem... Pořád jsem si s ní nějak nevěděla rady... 








Děkuji za návštěvu!


4 komentáře: