neděle 1. prosince 2013

Project life 4

Stránek v mém project life mám hotových už docela dost (minulý týden jsem měla dovolenou, tak jsem lepila a lepila :-)), jen s tím vkládáním jsem trochu pozadu :-) 

Čtvrtá dvoustrana je z červnové akce, která se konala přímo v areálu pivovaru, kde pracuju.


Levá strana...






Jak jsem psala v minulém článku, doma nemám tiskárnu a tak si journalingy tisknu v práci. Vždycky si vše vytisknu na nečisto na klasický kancelářský papír, abych věděla, kam kartičku umístit. Tady jsem kartičku sice umístila správně, nicméně papír jsem do tiskárny vložila křivě, takže mám i text křivý... Byla jsem na sebe docela naštvaná a chtěla vše tisknout znovu, ale pak jsem si řekla, že jedna malá nedokonalost se v albu ztratí...



Pravá strana... Tady jsem si dvě fotky vypůjčila od kluků z mé oblíbené skupiny ARRHYTHMIA (mimochodem kluci byli v soutěži ČeskoSlovensko má talent).





Tady mám zase další defekt, ale tentokrát zamaskovaný... Špatně jsem si vyměřila prostředek fotky, tak jsem ji řízla úplně blbě :-) na pravé straně jsem ji tedy nastavila zbytkem čtvrtky a přelepila washi páskou :-) No a jelikož jsem si fotky vyvolávala do Liberce, špatně četla pokyny, neměla jsem na kolážích mřížky. U ohňostroje jsem si tedy vyrobila mřížku tak, že jsem rozřezanou koláž nalepila na bílou čtvrtku.


To je pro dnešek vše :-) Děkuji za vaši návštěvu


Žádné komentáře:

Okomentovat