čtvrtek 7. listopadu 2013

Sněhuláci

Už loni se mi moc líbila sněhuláková sada od Lawn Fawn. Letos jsem si je přes Papero amo objednala v Americe i s vyřezávacíma šablonama. Jak jsem měla chvilku času, což se poslední dobou moc nestává, tak jsem je vyzkoušela. Tady je na ukázku pár přáníček...

Při výrobě prvního přání jsem na podklad použila techniku Faux Leather
kterou jsem na blogu Papero amo představovala v červnu.



Na druhé přání jsem použila kruhové vyřezávací šablony a vytvořila jsem si takové okýnko. Vše jsem podlepila 3D lepicími kolečky.



U třetího přání jsem si vyřezala malého sněhuláka, kterého jsem použila jako masku. 
Přes ni jsem narazítkovala další dva sněhuláky.



A nezapomeňte! Papero amo má svoji galerii na Pinterestu!

Děkuji za vaši návštěvu! 


3 komentáře:

  1. Nádherní sněhuláčci a krásná přáníčka :-)) Taky mám nařezané sněhuláky :-)) A shodou okolností mi tu leží dvě pozadí ala Faux leather :-)) No tak uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  2. krasne pohladnice...krasne vianocne :)

    OdpovědětVymazat