úterý 19. listopadu 2013

Project life 3

Dnes bych vám ráda ukázala třetí dvoustranu svého Project life. 


Ústřední kartička s nadpisem je od Simple Stories a doplnila jsem ji samolepicími písmenky, washi páskou, samolepkou také od Simple Stories a kartonovým výsekem kola od Wycinanky. Do kapes jsem si jako podklad vybrala čtvrtky ze sady Pebbles SEEN & NOTED nebo čtvrtky, které jsme měly v Liberci v balíčku. Je to novinková kolekce od Simple Stories Say Cheese.





Dále jsem použila razítkovou abecedu, razítko 100% zábava od Kety, písmenkovou abecedu od Tima Holtze, další kartonové výseky od Wycinanky. Svorku s písmenem C od Prima Marketing, bílé gelové pero, cyklistické razítko od Hero Arts – mé velice oblíbené a opět washi pásky. Dříve jsem si říkala, když nevíš jak dál, dej tam perlu a u PL si zase říkám, když nevíš jak dál, dej tam washi pásku :-) 






Děkuji za návštěvu!




2 komentáře:

  1. Super dvojstránka! Já jsem se rozhodla, že budu PL dělat od ledna :-) I když docela mně láká začít už od prosince, abych zachytila malýho o Vánocích :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji! Tak držím pěsti a jsem zvědavá na fotky :-) Je to bezva, že se nejdřív zásobuješ :-)

    OdpovědětVymazat