úterý 22. října 2013

Project life - úvod

I já jsem se před 14 dny zúčastnila víkendového kurzu v Liberci, který se tentokrát nesl v duchu project life. Poctivě jsem se doma připravila a nachystala si fotky na 8 týdnů. Jak bývá mým zvykem, tak v Liberci neudělám vůbec nic a nebo naopak něco rozpracuju a dokončím doma. Tentokrát jsem téměř dokončila celou dvoustranu! Chyběla mi jedna fotka, kterou jsem si zapomněla nechat vyvolat. Doma jsem si pak doplnila úvodní stranu alba, kterou bych vám dnes chtěla ukázat. Žádné fotky na ní nemám, protože se mi nic nehodilo... Ve většině kapes jsem využila druhé strany kartiček z první dvoustrany.





Jak jsem před chvílí při úpravě fotek zjistila, budu muset ještě vychytat to focení... Nějak se mi to stále nedaří... Nemám ráda focení... :-)

No a po cestě z Liberce jsem si udělala malou zastávku kousek od Chlumce nad Cidlinou, kde jsem si vyzvedla štěňátko papillona :-) Jmenuje se Sonny a je to malý Úžasňák :-)


Děkuji vám za návštěvu a už teď můžu slíbit další dvě hotové dvoustrany  :-)


2 komentáře:

  1. Ahoj Leo, úvodní stránku máš moc pěknou. Taky mě ta první teprve čeká. A Sonny je fešák, tváří se strašně vážně a důležitě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, děkuji! Ta úvodní strana šla nějak hůř a moc se mi do ní nechtělo... Ale řekla jsem si, že když ji neudělám, tak nebudu pokračovat :D Sonny se umí tvářit vážně :-) Hlavně, když něco vyvede... :D

    OdpovědětVymazat